Občudujemo: spletno mesto Podarimo.si

22. 3. 2008
Deli
Občudujemo: spletno mesto Podarimo.si (foto: Fotografija Shutterstock)
Fotografija Shutterstock

Marca 2007 sta študenta Miha Jereb in Anže Šuštar v sodelovanju s Slovensko Karitas na splet lansirala daritveni oglasnik www.podarimo.si, spletno mesto namenjeno izključno darovanju. V letu dni je portal doživel lep uspeh podariti jim je uspelo preko 90 sedežnih garnitur, 80 pralnih strojev, 40 hladilnikov, 30 zamrzovalnih omar oziroma skrinj, 230 postelj, 60 otroških vozičkov, 6 sobnih koles, 12 bolj ali manj voznih avtomobilov in preko 1200 malih živali.

Vse se je začelo v začetku leta 2007, ko sta Miha in Anže, oba študenta stara 21 let, dobila idejo. Idejo, da s svojim znanjem naredita oglasnik, ki mu v slovenskem spletnem prostoru ni para - oglasnik, kjer so vse stvari zastonj. K sodelovanju sta povabila Slovensko Karitas, ki jima je predstavila problematiko revščine in dala napotke k zasnovi portala, ki je prijazen tudi vsem ne preveč veščim uporabe računalnika. Obenem pa Slovenska Karitas skrbi za objavo oglasov tistih, ki nimajo lastnega dostopa do interneta. Prav tako sta k sodelovanju povabila društvo za pomoč in samopomoč brezdomcev Kralji ulice. V zadnjem mesecu pa so se oglasniku pridružila tudi zavetišča in društva za pomoč živalim in tako še dopolnila ponudbo malih živali.

Ne moremo se izogniti vprašanju, kdo financira projekt in kakšen profit ustvarja spletna stran. Žal tu odgovor ni preveč pozitiven. Miha in Anže že od vsega začetka nimata zadostnih sredstev, da bi naredila ustrezno reklamno kampanjo. Vendar sta se znašla po svoje. Poiskala sta podpornike projekta, ki so z reklamo nesebično pripomogli k prepoznavnosti projekta. Tako so pomoč izkazali številni radijski, televizijski in spletni mediji, v svojih glasilih so svoje občane seznanile številne občine, prav tako pa so podporo izrazila tudi komunalna podjetja, ki bodo svoje stranke obvestile o možnosti darovanja uporabnih predmetov.

In kakšno korist imata Miha in Anže od vsega skupaj? Predvsem lastno zadovoljstvo. Slabih 900 evrov, ki sta jih zaslužila z nevsiljivim oglaševanjem, je bolj ali manj pokrilo stroške vzdrževanja spletne strani tekom leta. Omeniti je treba, da sta večino oglasnega prostora namenila dobrodelnim akcijam.

Miha in Anže gresta seveda novim zmagam naproti. V letu 2008 bi namreč rada dosegla 60.000 različnih mesečnih obiskovalcev. Ključ do uspeha je, da vsak izmed nas najprej pomisli na darovanje uporabnih predmetov, šele nato na kosovni odvoz. »Najsrečnejši so tisti, ki srečo razdajajo«.

Podarimo.si

Novo na Metroplay: Žan Serčič o glasbenem ustvarjanju, ohranjanju zasebnosti in spremembah