Pri Renaultu so na valentinovo razkrili novega twinga, ki tudi v povsem novi preobleki ostaja nagajiv in simpatičen ter kljub svojim majhnim zunanjim meram uporaben mestni avto.
Nova generacija je nastala v sodelovanju s Smartom, saj so razvojniki obeh znamk v resnici iskali avto, ki ustreza enakemu konceptu: majhen, prostoren, okreten – in obe ekipi sta zasnovo videli enako: z motorjem zadaj.
In v čem vidijo prednost, da so motor namestili v zadnji del? Večja kabina, manjša masa, manjši obračalni krog, daljša medosna razdalja in več prijetne vožnje po mestnih ulicah ter nič težav s parkiranjem.
Kakšna bo notranjost, pri Renaultu še ne razkrivajo – za to bo treba počakati na avtomobilski salon v Ženevi – že zdaj pa je jasno, da bo na voljo v štirih zunanjih barvah in da ga bo moč s pomočjo nalepk še dodatno prilagoditi osebnemu okusu.
Zunanja oblika je športna in z nekaterimi podrobnostmi spominja na Renaultove športne modele iz preteklosti (5 GT Turbo, na primer), prav nič pa se novi twingo na svojo preteklost ne navezuje s številom vrat. Odslej ima na bokih namreč po dvoje vrat (pri zadnjih se šipa ne odpira klasično navzdol, ampak vstran), prtljažna pa so skoraj popolnoma steklena.
Trivratnega twinga ne bo, če se bo Renault odločil za svojo različico trivratnega modela (tega ne bodo izdelovali v Revozu, temveč v Smartovi tovarni), bo ta dobila svoje ime. Proizvodnja twinga v Novem mestu se začenja te dni, polno zmogljivost pa bo dosegla sredi leta.
V prodajne salone bo novi twingo, ki ga bodo izdelovali v Revozovi tovarni v Novem mestu, zapeljal septembra.
Foto: Promocijsko gradivo