Najbolj prodajana revija na svetu Cosmopolitan je že drugo leto zapored iskala običajno dekle, ki je postala ena izmed izbrank na naslovnici revije.
Strokovna žirija je na koncu izbrala dvajsetletno Tino Zagoričnik iz Škofljice, ki v tem trenutku že krasi novi Cosmopolitan.
Izziv Dekle z naslovnice vsem ženskam omogoča, da se postavijo ob bok svetovno znanim zvezdnicam in jim ponuja priložnost, da se pokažejo širši javnosti, predvsem pa, da v prvi vrsti cosmo žiriji dokažejo, zakaj so prav one tako posebne, drugačne in nekaj posebnega, da si zaslužijo biti v tako elitni družbi.
"Glede na odziv po prvem letu smo uvideli, da smo na pravi poti, da se ženske poistovetijo s to vlogo in da si tudi želijo biti na naslovnici, zato sem vesela, da lahko eni izmed deklet to željo tudi uresničimo. V nadaljevanju izbranki pomagamo tudi pri promociji, jo povabimo na naše dogodke, lanskoletna zmagovalka je dobila kar nekaj medijske pozornosti, pozirala je za revijo Story, bila je v komisiji za izbor Mistra Slovenije ... Prav zato smo se tudi letos odločili, da to akcijo izpeljemo," pravi Manca Čampa Pavlin, odgovorna urednica revije Cosmopolitan.
Na izziv se je prijavilo prek 200 deklet, v ožji izbor pa jih je prišlo 20, ki so jih nato še osebno spoznali.
Posebna komisija v sestavi fotografinje Mimi Antolovič, stand up komika Tina Vodopivca, modne urednice Cosmopolitana Maje Možic, lanskoletne zmagovalke tega izziva Adrijane Brečko in urednice Manca Čampa Pavlin, je nato izbrala pet finalistk, ki so se predstavile v decembrski številki Cosmopolitana, skupaj s pomočjo bralk in bralcev spletne strani pa so na koncu izbrali zmagovalko.
In s čim jih je prepričala Tina?
"Tina je mene osebno, pa tudi ostalo žirijo prepričala z mladostniško energijo, sproščenostjo, ki jo pri mladih dekletih v zadnjem času pogrešam. Je dokaz, da si lahko uspešna študentka, na dobri poti za uspeh, pri tem pa se lahko tudi brezskrbno zabavaš. Tina ve, kaj hoče v življenju, hkrati pa se preveč ne obremenjuje s prihodnostjo, saj živi vsak dan posebej. Zdi se mi, da je prava vzornica mladim Cosmopolitankam, s svojo simpatičnostjo pa je tudi v Cosmo ekipo prinesla nekaj svežega vetra," je pojasnila Manca.
Januarska številka z zmagovalko izziva v glavni vlogi, ki je poleg naziva in snemanja v stilu največjih zvezdnic prejela še darilne pakete znamk s.Oliver in essence Ultîme, je že na prodajnih policah (TUKAJ si lahko ogledate, kako je nastajala najbolj vroča naslovnica v tem trenutku).
Novo na Metroplay: Nuša Lesar o najlepšem letu svojega življenja, materinstvu in delu voditeljice