Ameriški modni oblikovalec Marc Jacobs je v vlogi kreativnega direktorja nizkokalorične pijače Diet Coke nasledil francoskega kolega Jeana Paula Gaultierja.
In to poleg vodenja imperija Louis Vuitton in svojih znamk Marc Jacobs in Marc by Marc Jacobs.
Kot je povedal Jacobs, je bil izjemno vesel ponudbe, saj občuduje delo oblikovalcev, ki sta doslej sodelovala z znamko Diet Coke (poleg Gaultierja tudi Karl Lagerfeld, op. a.).
V prvih podobah in videu iz kampanje 49-letni oblikovalec nastopa v parodiji na ikonične oglase Diet Coke s postavnimi moškimi modeli, ki se odžejajo s to pijačo. Kot pravi (in dokazuje) Marc, z goloto nima težav, tako da je na ogled ponosno postavil svoje izklesano in tetovirano telo.
Diet Coke letos praznuje že 30 let obstoja, že naslednji mesec bodo na prodaj steklenice, ki jih je oblikoval Jacobs.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču