Nizozemka Lara Stone se bo tako pridružila Sashi Pivovarovi, ki sodeluje s Prado že od nastanka istoimenske dišave, torej od leta 2007.
Medtem, ko bo Lara obraz nove toaletne vode Prade, bo Sasha ostala pri oglaševalski kampanji za različico parfumske vode.
Sodelovanje s Prado je le zadnje v vrsti pogodb, ki jih je Lara v zadnjem času podpisala. Trenutno je obraz pri Versace Versus, sprehodila pa se je tudi po Givenchyevi in Chanelovi brvi na pariškem tednu mode. Javnost si jo je zapomnila med drugim tudi po tem, da je nadomestila Madonno pri Louis Vuittonu in je prisotna v oglaševalski kampanji za Jaeger and Eres.
Nenavadna 25-letnica je mnenja, da je modni svet previhrala s svojo v modnem svetu nestandardno konfekcijsko številko (UK 8/ EU 36), in je mnenja, da bi lahko bil ravno to odločilen razlog za njen uspeh.
»Sem malce drugačna, saj sem bolj okrogla. Bi bilo pa lepo, če ne bi bila edina, ki ima prsi in ritko. Če bi bila dovolj disciplinirana, da bi lahko dosegla 'super suhceno' linijo, bi bila 'super suhcena'. Tako pa, ko razmišljam o hujšanju, jem pico. Sem pač ženska in vsaka ženska si na žalost želi biti vedno bolj suha, kot v resnici je.«
Novo na Metroplay: Nuša Lesar o najlepšem letu svojega življenja, materinstvu in delu voditeljice