Karl Lagerfeld na Coca-Cola light

Oblikovalec Karl Lagerfeld je oblikoval posebno serijo aluminijastih stekleničk pijače Coca-Cola light, na katerih je v svojem značilnem slogu uprizoril kar sam sebe.

Karl Lagerfeld na Coca-Cola light - Foto: Fotografija Karl Lagerfeld 2010, Fotografija promocijsko gradivo

Belo stekleničko, ki se proti vrhu preliva v mehko sivo barvo, s črno silhueto oblikovalca poleg značilnega logotipa dopolnjujejo rožnati detajli. Steklenička je zasnovana kot osvežujoč modni dodatek za ženske žejne stila in lahkotnosti.

Prvič v zgodovini najbolj prepoznavne gazirane pijače je za namene oglaševalske kampanje svoj dizajn, fotografijo in svoje ime prispevala tako slovita osebnost iz sveta visoke mode.

Ta chick kreacija je na voljo le v Franciji od 28. aprila dalje v izbranih trgovinah in barih, možno pa jo je kupiti tudi v lični darilni škatli z odpiračem za steklenice, ki jo je oblikovalec zasnoval v enakem stilu kot steklenico.

Za dodatek glamurja se steklenička sveti v temi, tako steklenička kot darilna škatla pa se poleg unikatnega designa ponašata tudi z Lagerfeldovim podpisom.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri