Hitro po tem, ko se je pojavila na tržišču, se je naravna izvirska voda Jana s svojo kakovostjo postavila ob bok najbolj znanim svetovnim vodam.
Zaradi svoje izjemne sestave, posebno uravnoteženega razmerja kalcija in magnezija ter najsodobnejše tehnologije proizvodnje je ta izdelek pravo darilo narave, izvorno shranjeno v steklenici. Prav zato je Jana postala nepogrešljiv del vsakdanjika, idealna izbira pijače in nepogrešljiva pri pripravi hrane, tudi za zelo majhne otroke. S svojo kakovostjo je hitro osvojila potrošnike in tudi stroko, ki jo je obdarila s številnimi priznanji.
Ni postala vodilna le na domačem tržišču, Jana se prav zaradi svoje izjemne kakovosti vse bolj distribuira tudi na tuje trge. Eno najzanimivejših je zagotovo ZDA, kjer je prisotna od maja 2005. Svojo misijo na tem tržišču je začela na področju države New York, kjer jo lahko najdemo v specializiranih verigah za prodaj t.i. "health & beauty" izdelkov. Od februarja leta 2006 je Jana lastnica prestižnega priznanja NSF ameriške neodvisne institucije za kontrolo kakovosti, kar pomeni, da zadovoljuje visoke standarde, potrebne za izvoz na ameriško tržišče, s tem pa tudi standarde FDA.
Na tujih trgih dosega tudi zavidljivo rast, vrata na ameriški trg ji odprl Madison Square Garden, kjer je postala uradna voda. Kot del partnerstva z ikonami ameriškega športa, NY Knicksi in NY Rangersi, je v sezoni 2007/08 Jana edina voda te kategorije, ki se distribuira med njihovimi tekmami ter je tudi pokrovitelj spremljevalnih dogodkov, kot so različna tekmovanja, namenjena publiki. Glede na število fanov, ki vsako sezono obišče Madison Square Garden, lahko rečemo, da je Jana na dobri poti, da v svojem pohodu po Ameriki osvoji širšo maso ljudi.
Fotografije promocijski material