Fashion TV: Michel Adam

19. 6. 2009
Deli
Michel Adam, na desni. (foto: Fotografija Ftv.com)
Fotografija Ftv.com

Nestrpno pričakujemo prvi FTV party v Sloveniji, ki se bo zgodil 24. junija 2009 v klubu InBox v Ljubljani. Smo pa medtem z veseljem poklepetali s prvim možem FTV. Dame in gospodje, Michel Adam.

Od kod ideja za FTV in kakšni so bili začetki?

Ideja za FTV se je rodila v sredini 90.-ih. Takrat sem se ukvarjal z modnimi posli v Franciji, kjer sem bil hkrati tudi lastnik bara. V tem času so koncepti običajnih modnih revij postajali zastareli, fotografije z revij so pričeli izpodrivati posnetki. Po reviji smo za modne oblikovalce pogosto organizirali afterpartije, na katerih smo predvajali posnetke z njihovih modnih revij in ljudje so bili navdušeni. To smo sčasoma nadgradili v nepretrgano predvajanje posnetkov različnih modnih revij – in ostalo je zgodovina.

Je FTV le televizijski kanal?

Definitivno ne! Televizijski kanal je bil osnova, izhodiščna točka, ki smo jo sčasoma nadgradili z različnimi aktivnostmi, ki se navezujejo na modo. Danes se FTV kanal prenaša po 202 državah po celem svetu, imamo širok nabor barov in nočnih klubov na najprestižnejših mednarodnih lokacijah, licenco za lepotno tekmovanje »Miss FTV« ter ekskluzivne FTV zabave, ki z junijem prihajajo tudi k vam, v Slovenijo. Ponudbo dopolnjuje še modna kolekcija oblačil in modnih dodatkov FTV.

Kje se skriva razlog popularnosti FTV-ja?

FTV je edini modni kanal, ki se predvaja neprestano 24 ur na dan po celem svetu, vsak mesec pa prinaša preko 5.000 novih modnih posnetkov. Gledalcem ponuja edinstveno zmes modnih revij, predstavitev novih svežih obrazov, intervjujev z modnimi oblikovalci in zakulisnega dogajanja ter FTV dogodkov, zabav in izborov. Poleg kvalitetnega programa popularnost zagotovo tiči tudi v izbiri raznolike, energične glasbene podlage in vizualno privlačne grafike ter stalno novih idejah.

Bi sami sebe poimenovali za modnega navdušenca?

Mislim, da s svojim delom preraščam zgolj okvire modnega navdušenca – do mode čutim pravo ljubezen, ki se z vsakim novim projektom razvija in raste. Moda je strast, je užitek in na srečo zame tudi vsakdanji posel.

Kaj je ključ vašega poslovnega uspeha?

Ključ uspeha definitivno leži v izbiri dobrega tima, ki te obdaja. Dobri odnosi in profesionalnost zaposlenih je tisto, kar prinaša dobre rezultate. Poleg tega mi sprotno spremljanje FTV kanala daje možnost, da takoj vidim rezultate in ocenim ali dosegamo zastavljene cilje.

Drži, da ne služite s prenosom modnih revij?

Drži. Sami posnetki modnih revij so narejeni z namenom predstavitve modnih kolekcij, novih oblikovalcev in svežih manekenskih obrazov našim gledalcem, ki želijo biti v trendu. Zaslužki pa se vežejo predvsem na oglaševanje in promocijske aktivnosti, odkupe licence za Fashion TV zabave, FTV bare in restavracije po svetu ter tekmovanje Miss FTV in nenazadnje naraščajočo ponudbo FTV modnih izdelkov in dodatkov.

Kateri aspekti vašega dela so vam všeč in kaj bi si želeli spremeniti?

FTV mi je omogočil, da sem prepotoval svet, spoznal najbolj fascinantne ljudi in najlepše ženske vseh celin. Moj urnik je pogosto naporen in prenatrpan s sestanki, poslovnimi srečanji in službenimi zabavami, vendar pa mi vsak sestanek, vsako novo poznanstvo in nova priložnost predstavlja nov izziv. Poleg tega imamo s prijatelji moto – veliko delaj, a se tudi dobro zabavaj.

Lahko definirate ciljno občinstvo FTV-ja?

FTV ima doseg 250 milijonov gospodinjstev po svetu, tako da lahko rečem, da so naše občinstvo skoraj vsi. Sicer pa so naše primarno ciljno občinstvo višje izobraženi gledalci med 20. in 50. letom, ki jim je v vseh vidikih življenja pomembna kvaliteta, tudi luksuz, ki pa si ga lahko privoščijo. Radi so v koraku s časom in ne le sledijo, temveč ustvarjajo trende. Med njimi izstopajo predvsem poslovneži, manekeni, igralci in vsi modno ozaveščeni posamezniki, spremljajo pa nas tako moški kot ženske.

Ste že spremljali FTV v Sloveniji, Srbiji, na Hrvaškem ipd.?

Evropa ima največ, kar tretjino vseh gledalcev FTV po svetu, zato nam predstavlja še posebej pomembno tržišče. Seveda spremljam tako mednarodnega kot lokalne FTV kanale, pri čemer smo še posebej ponosni na FTV SEE, ki s sedežem v Srbiji, od lanskega leta pokriva področje jugovzhodne Evrope oziroma Balkana. Prednost lokalnih FTV kanalov je predvsem v pokrivanju domače modne scene in novih priložnostih, ki so z izpostavljenostjo na FTV-ju ponujene lokalnim oblikovalcem in modelom.

FTV se trenutno predvaja že v 202 državah po svetu. Kakšni pa so načrtni za prihodnost?

Z lanskim letom smo na Azijskem tržišču uspešno lansirali prvi HD kanal, ki se osredotoča na najelitnejše znamke. Istočasno smo razširili ponudbo FTV oblačil, kap in modnih dodatkov, hkrati pa vzpostavljamo spletni nakupovalni portal. Naša želja je, da FTV postane svetovno prepoznana tržna znamka, ki bo modnim navdušencem nudila vse za kvaliteten življenjski stil. Prepoznavnost in mednarodni uspeh nam omogočajo, da v prihodnosti lansiramo tudi lastni znamki šampanjca in vodke, mogoče nekoč odpremo celo FTV hotel.