Ko gremo na razgovor za službo ali na prvi zmenek, vedno razmislimo kaj bomo oblekli, kakšna količino ličil bi se spodobila in katera pričeska nam bo prinesla zmago. Kaj pa dišava? Koliko vpliva ima parfum, predvsem pa njegova količina? Ne boste verjeli, morda celo največji.
Če zadevo malce karikiramo: ste sredi zelene pokrajine, desno od vas je prelepa pravljična hiška in pred vami princ iz vaših sanj. Če bi za vami stala dva smetnjaka, bi imel vonj tako močan vpliv, da bi pokvaril celotno sliko in izničil sanjsko podobo. Namesto blaženega občutka, bi dobili vtis nočne more.
Subtilni dejavniki
Načeloma imajo najbolj subtilni dejavniki največji vpliv na nas. Pravijo celo, da je vonj tisti, ki prikliče najbolj intenzivne spomine in občutke. Primer: ko ste bili majhni, vam je medtem, ko ste jedli čokolino, oče prinesel darilo. Sedaj vam vonj po njem prinese občutke (v tem primeru sreče), ki ste jih imeli tedaj.
Dišave uporabljajmo izmenično
S parfumom seveda naredimo vtis tudi na okolico. Poleg izbire dišave, je pomembna tudi količina. Naši receptorji vonja se namreč na določeno dišavo hitro privadijo in ko parfum dolgo časa uporabljamo, ga sami ne vohamo več. Posledično ga nanašamo vedno več in ko mi vonja skorajda ne zaznamo, se naša okolica skorajda duši. Zato je dobro imeti na izbiro več dišav, ki jih uporabljamo izmenično - primerno razpoloženju ali priložnosti.
Pohod dišav
Tu v Evropi se je pohod dišav pričel v 14. stoletju in morda so za njihov velik razmah krive spletične. Ker se zgodovina ponavlja, je za veliko izbiro spet poskrbela www.spletična.si. Ker se zavedajo pomena dišav, so poskrbeli, da bodo prestižni parfumi dosegljivi vsem, saj jim spletna prodaja omogoča minimizacijo stroškov in s tem ogromno ponudbo po super ugodnih cenah. Tako boste brez težav namesto enega vonja na svoji polički, izbirali med večjim številom parfumov priznanih blagovnih znamk, morda celo takšnih, ki so vam bili do sedaj cenovno nedosegljivi.