Kako je Molly Emma Rowe za film Bridget Jones: Mad About the Boy oživila slog najbolj ljubke in kaotične junakinje romantičnih komedij.
Bridget Jones je znova tu — in z njo tudi njen nepopoln, a nepozaben modni slog. Ljubitelji ikonične junakinje bodo v najnovejšem filmu Bridget Jones: Mad About the Boy lahko znova obudili spomine na njene najbolj prepoznavne stajlinge, ki so hkrati nerodni in prisrčni.
Ne spreglejte:
Bridget Jones in moda, ki jo dela pristno
Molly Emma Rowe, oblikovalka kostumov za četrti film serije, je poskrbela, da Bridget tudi v letu 2025 ostaja zvesta svojemu slogu: nekoliko nerodna, neobremenjena z modnimi trendi, a še vedno neizmerno simpatična. Rowe, ki je velika oboževalka filmov o Bridget, je pri oblikovanju videza tesno sodelovala z igralko Renée Zellweger.
"Renée je Bridget," poudarja Rowe. "Zelo ji je pomembno, da Bridget ne nosi dragih oblikovalskih oblačil. Vedno nekaj malo zgreši — bodisi kroj ali barvo, in prav to jo naredi tako pristno."
Vrnitev k ikoničnim kosom
Rowe je v novi film vključila mnoge prepoznavne kose iz preteklosti. Na primer, Brigitin krajši puloverji iz kašmirja znamke Brora, ki jih je Rowe po večini poiskala v trgovinah z rabljenimi oblačili v londonskem Hampsteadu — kraju, kjer Bridget v filmu živi. Tudi drugi klasični kosi, kot so njen sivi plašč s kapuco, vijoličasti šal in znamenita ogrlica Tiffany, so se vrnili iz arhivov studia Universal.
"Bilo je zelo čustveno," pripoveduje Rowe. "Renée jih ni videla vse od prvega filma. Zdelo se je, kot da smo se srečali s starimi prijatelji."
Kako je Bridget postala modna ikona generacije Z
Zanimivo je, da je Brigitin ležerni, nepopolni slog v zadnjih letih postal priljubljen med generacijo Z, ki je na TikToku sprožila trend "Frazzled English Woman" (utrujena angležinja). Kosi, kot so razvlečeni puloverji, razmršene figice, mini krila in udobne torbe, so postali simbol nostalgije za obdobje Y2K.
Vendar Rowe poudarja, da Bridget ne sledi trendom — ona je trend sama po sebi. "Ne gre za formulo," pravi Rowe. "Bridget obleče to, kar ji je všeč, ne glede na to, če se barve in kroji ne ujemajo. Njena nepopolnost je pravzaprav njena samozavest."
Modne reference, ki pobožajo nostalgijo
V filmu Mad About the Boy se pojavi več subtilnih modnih referenc na pretekle dele sage. V enem prizoru Bridget za zmenek razmišlja, da bi oblekla prosojno bluzo z mini krilom iz prvega filma — videz, ki ga je Rowe skrbno poustvarila, saj originalnega kosa ni bilo več mogoče najti.
Na novo pa je oblikovala tudi prizor, v katerem Bridget iz predala povleče znamenite "babičine spodnjice", a jih tokrat zamenja za čipkaste tangice — majhen, a pomenljiv znak njenega novega odnosa do telesa in samozavesti.
Z Bridget v prihodnost, a s pogledom v preteklost
V zadnjem prizoru filma, kjer Bridget praznuje silvestrovo, njen sin nosi znameniti pulover svojega pokojnega očeta Marka Darcyja — prizor, ki v sebi nosi globoko simboliko ljubezni in spomina. Molly Emma Rowe pravi: "Z Renée sva želeli, da film nosi občutek domačnosti, nostalgije in ljubezni do likov, ki jih ljudje obožujejo že dve desetletji."
Bridget Jones se torej vrača takšna, kot jo imamo najraje — nepopolna, ljubka, smešna in nepozabna. In kar je najbolj pomembno: še vedno ostaja zvesta sama sebi.
Povzeto po: instyle.com