V Zagrebu smo se udeležili prestižne prve regionalne večerje Veuve Clicquot Solaire Tables!

6. 7. 2024
Deli
V Zagrebu smo se udeležili prestižne prve regionalne večerje Veuve Clicquot Solaire Tables! (foto: Promocijsko gradivo)
Promocijsko gradivo

V Zagrebu so se zbrale nadarjene chefinje iz Hrvaške, Slovenije, Madžarske, Bolgarije in Romunije, ki so del skupnosti Solaire Tables, da bi na skupni večerji pokazale svojo inovativnost in kreativnost. Tam smo bili tudi mi!

Prva regionalna večerja Veuve Clicquot Solaire Tables, ki je potekala v zagrebškem hotelu Esplanade, je združila najbolj nadarjene chefinje iz regije ter vzbudila veliko zanimanja poznavalcev vinske in gastronomske scene ter številnih uglednih gostov. Med prisotnimi so bili Aleksandra Dojčinović, Mirjana Brlečić, Vanja Halilović, Frane Barbieri, Isabella Rakonić, Rita Rumora Jurki, Marko Vuletić, Nana Nadarević, novinarji, javne osebnosti in gostinci.

Solaire Tables

Program Solaire Tables je nastal kot poklon dediščini Madame Clicquot, ki je s svojo blagovno znamko šampanjca Veuve Clicquot spremenila zgodovino in prekinila prevlado moških v svetu proizvodnje šampanjca. Veuve Clicquot s svojo pobudo Solaire Tables slavi nadarjene chefinje.

Promocijsko gradivo

Madame Clicquot je bila inovatorka in podjetnica, ki je tvegala, kršila pravila in uvajala revolucionarne inovacije ter tako utemeljila svetovni uspeh druge največje znamke šampanjca na svetu. V svojem delu je iskala popolnost ter se ni zadovoljila z bližnjicami, zato nas njena zgodba navdušuje še danes.

Preberite še: Izjemni slovenski chefinji doletela velika čast (če še niste, boste veliko slišali o njiju)

Promocijsko gradivo

S programom Solaire Tables se Maison Veuve Clicquot močno zavzema za podporo in sprejemanje nadarjenih žensk v gastronomiji. Chefinje, ki sodelujejo v programu, v svojih restavracijah ponujajo izbor šampanjcev Veuve Clicquot v kombinaciji z lokalnimi jedmi.

Promocijsko gradivo

"Solaire se nanaša na ikonično rumeno barvo Veuve Clicquot, ki predstavlja vzhajajoče sonce in simbolizira prepričanje Madame Clicquot, da vsak nov dan prinaša nove priložnosti. Namen programa Solaire Tables je odpreti nove priložnosti za nadarjene ženske v gastronomiji in ustvaritei skupnost chefinj, ki si delijo ustvarjalnost, inovativnost in optimizem Madame Clicquot,« je povedala Nora Szegedi, vodja trženja Moët Hennessy za južno Evropo in Sredozemlje.

Večerja je nastala v sodelovanju z najboljšimi regionalnimi chefinjami

Promocijsko gradivo

Ljubitelji gastronomskih užitkov so imeli priložnost uživati ​​v številnih jedeh, ki so jih pripravile nekatere izmed najboljših chefinj v regiji: Ana Grgić Tomić (Zinfandel's) iz Hrvaške, Sabina Repovž (Gostilna Repovž) in Ksenija Mahorčič (Gostilna Mahorčič) iz Slovenije, Edit Kovács ( Casa Christa ) iz Madžarske, Sveda Dimitrova (Ahora) iz Bolgarije in Renata Luceanu (Raionul de Peste) iz Romunije.

Promocijsko gradivo

Gostujoče chefinje so se predstavile s kreativno oblikovanimi predjedmi in obiskovalcem predstavile pristne okuse in svojo gastronomsko tradicijo. Nepozaben večer je postregel z domiselnimi glavnimi jedmi Ane Grgić Tomić, znane chefinje Esplanadine kuhinje, ki je zbrane popeljala na razburljivo gastronomsko popotovanje. Vse jedi so bile strokovno združene z bogato paleto šampanjcev Veuve Clicquot.

Promocijsko gradivo

Večerjo so odprle zanimive predjedi gostujočih chefinj ob spremljavi Veuve Clicquot Yellow Label magnum, večne klasike med šampanjci. Dve glavni jedi chefinje Ane Grgić sta se odlično ujemali s postreženimi vintage šampanjci. Polnjen bučkin cvet s kremo iz kozic, Veloutéjem iz kozic in citrusov, bučkinim sokom in timijanom je pripravil brbončice za elegantni Veuve Clicquot Vintage Rosé 2012.

Promocijsko gradivo

Prepeličja prsa, polnjena s peno iz suhih marelic, demiglace iz kosti in mareličnim sokom, pečena gosja jetra in domači brioš so bili popoln partner velikemu šampanjcu Veuve Clicquot Vintage Magnum 2002. Z rapsodijo sladkih okusov sladice, prefinjenimi in sladkimi notami pa je prišel v ospredje šampanjec Veuve Clicquot Rich.

Promocijsko gradivo

"Verjamem, da se lahko vse ženske poistovetijo s filozofijo Solaire, vključno z mano. Sem pogumna in vedno verjamem v boljši jutri. Tudi moje regionalne kolegice so nadarjene ženske, ki svojo žensko energijo in ustvarjalnost usmerjajo v profesionalno kuhanje. Ponosna sem, da sem del te regionalne ekipe, ki si prizadeva za eleganco, moč, ženstvenost in najboljšo zmogljivost v vsem, kar počnejo,« je povedala Ana Grgić Tomić, chefinja restavracije Zinfandel's v Esplanadi.

Promocijsko gradivo

O Veuve Clicquot

Veuve Clicquot, ustanovljena leta 1772 v Reimsu v Franciji, je prestižna šampanjska hiša, znana po svoji ustvarjalnosti in inovativnosti. Blagovna znamka je zaslovela pod vodstvom Madame Clicquot, Barbe-Nicole Ponsardin, ki je posel prevzela v začetku 19. stoletja. Veuve Clicquot je znan po svoji predanosti inovacijam in kakovosti, saj proizvaja ikonične šampanjce, kot je Veuve Clicquot Yellow Label. Madame Clicquot je kot ena najuspešnejših podjetnic v zgodovini izumila prvi mešani rosé in vintage šampanjec, ki je na novo definiral kulturo šampanjca, obenem pa je uvedla tudi dva ključna postopka, znana kot "Remuage" in "Pupitre". Hiša je prepoznavna po izjemno bogatem in polnem slogu, ki ga odlikuje popolno ravnovesje svežine in globine.

Promocijsko gradivo
Ajda Gregorc, pomočnica urednice ELLE in Assia Moussi, skrbnica blagovnih znamk Moët Hennessy v podjetju Merit HP.

P. S. To je bil eden izmed najlepših dogodkov, ki se jih je  naše uredništvo udeležilo! (in ni jih malo)

Fotografije promocijsko gradivo

Preberite še: Če oblečete to zeleno koktajl obleko Mirjam Poterbin za obisk poroke, se boste znašle na seznamu najbolje oblečenih gostij!

Priporočamo še: Če imate širše boke, je ta bel kostim skorajšnje abrahamovke Kate Winslet kot nalašč za vas! (+ deluje tudi z ostalimi postavami)

Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču