5 blagovnih znamk, ki so na letošnjem festivalu Coachella najboj izstopale

28. 4. 2025
5 blagovnih znamk, ki so na letošnjem festivalu Coachella najboj izstopale (foto: Instagram/@drink818)
Instagram/@drink818

Vsako leto vroča puščavska tla Kalifornije preplavi na tisoče obiskovalcev Coachelle, ki iščejo sveža glasbena in zabavna doživetja. Poleg tega pa smo bili letos priča tudi ogromnim marketinškim aktivacijam mnogih znanih podjetij, ki so Coachello strateško izkoristila za povečanje svoje prepoznavnosti, prodaje in povezanosti s strankami.

Glasbeni in umetniški festival Coachella, ki vsako leto privabi več kot 120.000 ljudi, se je letos odvijal od 11. do 20. aprila v Empire Polo Club v Indiu v Kaliforniji. Gostil je mnoge velike zvezde na glasbeni sceni, kot so Lady Gaga, Green Day in Post Malone. Poleg mnogih glasbenih točk so obiskovalce prevzele in navdušila tudi znana podjetja, ki so svojo nalogo oblikovanja odmevnih marketinških stojnic in “pop-up“ prostorov vzela zelo resno. Od premišljenega dogajanja, do divje estetike so blagovne znamke poskrbele za popolno mešanico ustvarjalnosti in nepozabnih doživetij. Predstavljamo vam 5 podjetij, ki so nas s svojimi marketinškimi aktivacijami popolnoma navdušila.

Ne spreglejte:

Sol de Janeiro

Lepotna znamka Sol de Janeiro je letošnji ekskluzivni sponzor kategorij nege telesa in dišav na Coachelli 2025. Za obiskovalce je ustvarila senzorično igrišče  Caso Cheirosa – posebno zasnovan prostor, ki je s pomočjo vonjav, barv in ostalih vizualnih elementov spodbujal čutno zaznavanje obiskovalcev. Igrišče je bilo dostopno vsem gostom, vodilo pa jih je skozi šest interaktivnih območij. Ambasadorji blagovne znamke so obiskovalcem predstavili zbirko dišav Cheirosa in jih poučili o zgodbi, ki stoji za vsako dišavo. Celoten prostor je izražal barve in igrivost blagovne znamke, poleg preizkušanja, spoznavanja in kombiniranja različnih dišav, pa so obiskovalci lahko občudovali tudi Rio orelhões – javne telefonske govorilnice v obliki kupole, ki so s pisanimi barvami ujele razpoloženje in identiteto vsakega Cheirose.

V prostoru blagovne znamke je bil tudi DJ, ki je ohranjal festivalsko vzdušje ter hišni mini bar, v katerem so obiskovalci prejeli “komplete za preživetje“ z vsemi nujnimi potrebščinami za nego telesa, hidracijo in izbrano dišavo. Tako je podjetje poskrbelo, da se njihovi gostje niso le zabavali, temveč so se lahko tudi osvežili in poskrbeli za svojo higieno.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sol de Janeiro (@soldejaneiro)

Pinterest

Pinterest ve, da je eden od najbolj pomembnih aspektov Coachelle ravno moda. Na festivalskem prizorišču je zato pripravil poseben prostor, v kateremu so stilisti brezplačno nadgradili obleke gostov na podlagi njihovih Pinterest map z navdihi. Prostor je bil poln raznolikih živih barv in bleščic, odbitega dekorja ter dodatkov najrazličnejših oblik, materialov in barv. Te so lahko obiskovalci uporabili za okrasitev svojih oblek, čevljev ali torbic in popestrili svoj videz, se slikali in svoje fotografije objavili na Pinterest. S posebno označbo na objavi je aplikacija izbrala nekaj slik in jih delila med množico svojih sledilcev.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Pinterest (@pinterest)

Anker

Tehnološko usmerjena znamka Anker, ki je postala vodilna na trgu napajalne energije, se je na letošnji Coachelli predstavila prvič. S solarnim napajanjem je poganjala njene glasbene in zabavne aktivnosti kot uradni partner za polnjenje. S čisto svojo “oazo moči“, imenovano Supercharging Hub, je skrbela tudi za kampiste in njihove pametne naprave. Obiskovalci so se ob polnjenu svojih naprav lahko sproščali na udobnih kavčih in blazinah, s seboj pa so lahko domov odnesli tudi svoje personalizirane napajalnike iz Charge & Create bara.  

Dokler so se njihove naprave polnile, so svoj čas lahko krajšali s “claw machine“ oziroma igralnim avtomatom z mehansko ročico, imenovanim “Volt Vault“. Ta je bil napolnjen z napajalniki in ekskluzivnimi izdelki, ki so si jih lahko prislužili z zmago v igri. Prisotnost znamke na festivalu je skozi celotno dogajanje in aktivacijo poudarjala naraščajočo zavezanost okoljskim, družbenim in upravljavskim pobudam, pri čemer imajo vodilno vlogo inovacije na področju čiste energije. 

Na območjih za kampiranje je Anker SOLIX ponujal tudi solarne generatorje in električne hladilnike, ki so zagotavljali zanesljivo rezervno napajanje, da so bile naprave obiskovalcev napolnjene, osnovne potrebščine pa ohlajene ves vikend. Na več mestih po Coachelli, so obiskovalce spremljale tudi polnilne postojanke, na katerih so si lahko izposodili brezžične napajalnike in jih vrnili po končanem polnjenju.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Anker (@anker_official)

White Claw

Glasbeni oboževalci so že drugo leto zapored svoje vzdušje lahko popestrili v prostoru znamke White Claw, priljubljene ameriške ponudnice gaziranih alkoholnih pijač, ki je poskrbela za čisto svoje glasbeno dogajanje. Kljub mnogim Coachellinim glasbenim izvajalcem, so ustvarili prostor, ki je spominjal na klub ter ga poimenovali Shore Club. V njem so mnogi DJ-i vrteli energično glasbo, priredili pa so tudi intimno zabavo z glavnim nastopom z grammyjem nagrajene izvajalke Maren Morris in otvoritvenim nastopom Maude Latour.

Gostov pa ni navdušila samo glasba, svoje druženje in sproščanje so lahko popestrili tudi z obilico White Claw pijač, s personalizirano White Claw kabino za fotografiranje in igro, v kateri so obiskovalci z igralnim avtomatom z mehansko ročico lahko osvojili mnoge nagrade. To je bil popoln način, da podjetje združi zabavo, igro, glasbo in druženje ter aktivira in ohrani svoje goste v klubu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Boiler Room (@boilerroomtv)

818 Outpost Tekila

Blagovna znamka tekile Kendall Jenner je očitna zmagovalka letošnje Coachelle, saj ji je uspelo s svojo močno prisotnostjo na dogodku, kreativnostjo in sodelovanjem z drugimi podjetji pritegniti pozornost obiskovalcev in mnogih uporabnikov družbenih omrežij. V bližini festivala je podjetje 818 Tekila oživelo vroča puščavska tla in ustvarilo prostor, ki je bil odprt za javnost, s čimer je zagotovilo inkluzivnost dogodka.

Aktivnostim podjetij, ki so bila prisotna poleg 818 Tekile, kar ni in ni bilo konca. Gostje so lahko uživali v osvežilnih koktajlih 818 Tekile, Sprinter Vodka Soda napitkih ter Celsius Energy pijačah, ki so jih pripravili za točilno mizo. Personalizirali so lahko svoje stekleničke za vodo ali Sketchers superge, prejeli pa so tudi ogromno zalogo lepotnih izdelkov, vključno z One Size Beauty ličili (lepotna znamka Patrick Starrr-ja) ter torbe, kreme za sončenje, kape in prehranska dopolnila. Prisotna so bila tudi nekatera ostala podjetja, kot so Postmates, Califia Farms in Good American. 

Med sodelujočimi podjetji, je še posebej izstopala znamka Rhode Skin, ki je za obiskovalce pripravila kabine za fotografiranje, v njej pa so goste čakale tudi brezplačne miniaturne 818 tekile in Rhode glosi za ustnice, ki so med Gen Z in milenijci na družbenih omrežjih zbudili pravo navdušenje. Za piko na i sta postojanko obiskali tudi Kendall Jenner in Hailey Bieber, kar je dogodek naredilo še bolj poseben, s tem pa sta dodali tudi osebno noto. Njuno skupno sodelovanje, ki smo ga v preteklosti lahko zasledili že večkrat, je tudi z marketinškega vidika dokaz, da ne spreminjaj nečesa, kar deluje zelo dobro.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 818 Tequila | Eight Reserve by 818 (@drink818)

Coachella že dolgo ni več le glasbeni festival – postala je epicenter pop kulture, kjer blagovne znamke tekmujejo za pozornost z enako vnemo kot izvajalci na glavnem odru, obiskovalci pa ob nakupu karte plačajo tudi izkušnje in brezplačne storitve ter izdelke prisotnih blagovnih znamk. Če se lahko slovenska in na splošno evropska podjetja iz marketinškega vidika kaj naučijo, je to zagotovo spoznanje, da morajo v svojo strategijo vključiti več aktivnosti, ki potrošnikom omogočajo celostne izkušnje in nepozabna doživetja – le tako si jih bodo zapomnili na dolgi rok.

Piše: Urška Jurajevčič

Te Zarine kavbojke za 26 evrov zagotovljeno pričarajo videz dolgih nog in sanjske postave