Urša Nina Cigler, ki oblikuje izvirne izdelke iz 100-odstotnega volnenega filca pod blagovno znamko Ursanina, je prejela povabilo na enega največjih svetovnih sejmov za dom in dizajn.
Na sejmu Ambiente v petih dneh okoli 145.000 trgovcev z vsega sveta pregleda najnovejšo ponudbo 4.500 razstavljalcev.
Mladi poslovni talenti
V sklopu sejma organizirajo tudi posebno sekcijo Next, kamor se po izboru žirije lahko uvrstijo mladi poslovni talenti na področju oblikovanja uporabnih izdelkov za dom, modnih dodatkov, nakita ...
Letos bo kot ena izmed le osmerice izbranih tam Urša Nina Cigler (iz Slovenije je poleg nje v izbor uvrščen tudi tandem BelaBela).
Lepi v lepih copatih
Najbolj prepoznaven izdelek njene blagovne znamke Ursanina so živobarvni ženski copati, ki izstopajo zaradi svoje oblike. Ta se namreč upira povprečnemu dojemanju copatov kot brezobličnih obuval, v katerih nam je sicer dokaj udobno, nikakor pa se v njih ne počutimo lepi, elegantni, posebni.
Vse te lastnosti lahko pripišermo tudi njenim moškim in otroškim copatom - slednji navdušujejo še z ljubkostjo oblik ter s kombinacijami barv in vzorčkov krpic in pentljic iz blaga.
Tudi ostale izdelke, kot so torbe, torbice, broške in sponke za lase, lahko prepoznate po pestrih barvah, močnih kontrastih in natančni izdelavi.
Foto: Jan Trost
Novo na Metroplay: Lia Zuljan in Milena Gasparin o ustvarjanju UGC vsebin, njuni karierni poti in konkurenci