Pogled v omaro - 2nd Chance

23. 11. 2011
Harmonija v duhu
Modriana (foto: Matevž Paternoster)
Matevž Paternoster

Bi se katera branila torbice Marc by Marc Jacobs in salonarjev Manolo Blahnik? Morda je zdaj čas, da jih dobite.

Kosi nakita v družbi pozabljenih bratovih očal.
Torbica, ki je po nekaj ugledanih dnevih na voljo drugim navdušenkam.
Priljubljena majica s pozdravom, spomini na Soho NYC, kamor se vedno znova rada vrača na sproščeno nakupovanje.
Marina Bučar
Njena Chloé in Hermès.
Čisto sveža, še vroča pridobitev.
Priložnost, ki je ne smete zamuditi.
Ralph Lauren je poleg Missonija Marinina najljubša znamka.

Pod imenom 2nd Chance je podpisana Marina Bučar, ki meni, da imajo lahko tudi že nošeni kosi, sploh če so označeni z najboljšimi oblikovalci, še vedno visoko vrednost.


Marina je po končanem študiju ekonomije odšla v širni svet; študirala in nabirala si je delovne izkušnje na področju oglaševanja na Dunaju, sledila je Amerika, kjer je pridobila podjetniške izkušnje. Nazadnje je bila v Dubaju, kjer je dobila delo v oglaševalski agenciji za oglaševanje največjega nakupovalnega središča na svetu, The Dubai Mall. Poleg znanja na področju oglaševanja in podjetništva si je na poti v tujini pridobila veliko poznanstev in prijateljstev.

Pred kratkim je tako ustanovila podjetje 2nd Chance, ki pri nas predstavlja še svežo idejo, v tujini pa je to že zelo priljubljen trend. Gre za prodajo ali izposojo dobro ohranjenih kosov višjega cenovnega razreda iz druge roke. »Zgodilo se je povsem spontano, prišle so prijateljice, z nekaj škatlami za Rdeči križ, in rodila se je ideja, da bi se kose višjega cenovnega razreda, ki so dobro ohranjeni, lahko kupilo po super ugodni ceni ali si jih izposodilo na primer za en večer.«

Sledili so modno-prodajni dogodki. Nazadnje je oktobra skupaj z Majo Raspopović organizirala srečanje v Allegro Garni Hotelu v Ljubljani, ki je bilo zelo uspešno. Modne navdušenke so imele priložnost kupiti kose, o katerih so lahko prej samo sanjale. Dodana vrednost je tudi to, da Marina po želji in glede na to, na kakšen dogodek se oseba odpravlja, združi kose v celoten stajling, ki ga potem pošlje v predogled po elektronski pošti. Da bi bila nakupovanje in izposoja še bolj dosegljiva in prijetno osebna, pa modne dogodke organizira tudi doma. »Zaposlenim mamicam, ki nimajo prav veliko časa, omogočam, da se med lovom na kose lahko popolnoma sprostijo in prepustijo, saj se njihovi otročki igrajo v sosednjem prostoru.«

Dobaviteljice, ki skrbijo, da je ponudba vedno mamljiva, so tudi iz tujine. Z najdenim zakladom si zaslužek od prodanega delijo, in to zelo pošteno, vsaka dobi polovico. In tudi tiste, ki kupijo, so nadvse zadovoljne, celo presrečne. »Zadovoljno mi rečejo: Hvala, vsi so pohvalili moj videz, žal mi je, da nisem za to priložnost vedela že prej.«

Ker je zanimanje za tovrstno nakupovanje res ogromno, tuji trgi pa zelo odprti, namerava s prijateljico v luksuznem Dubaju odpreti podružnico. Verjetno bo ta poslovna odločitev zelo uspešna, saj je v najbogatejši arabski državi velika kupna moč.

Poleg tega da veliko ljudi tam ne ve, kaj bi z enkrat ali nekajkrat nošenimi oblačili, je seveda veliko tudi zgrešenih nakupov, ki pa se pri Marini ne morejo zgoditi. Pazite, v kaj boste oblečeni, ko pridete k njej, saj vam kos, ki ga nosite, lahko kaj hitro proda. In moja nova torbica, ki sem jo kupila dan pred najinim srečanjem, je bila že v igri …

Aiša Jašarević Ajda
Fotografije Matevž Paternoster

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc