Petra Kordiš: »Sama se od nekdaj izogibam množičnemu turizmu in raje raziskujem manjše namestitve«

17. 3. 2022
Deli
Petra Kordiš: »Sama se od nekdaj izogibam množičnemu turizmu in raje raziskujem manjše namestitve« (foto: promocijsko gradivo)
promocijsko gradivo

Petra Kordiš je izvršna direktorica znamke Charming Slovenia, ki ima pod svojim okriljem dva glamping resorta, skrita v osrčju naše neokrnjene narave. S svojim inovativnim pristopom in pristno zvedavostjo v turizmu piše unikatno zgodbo, ki Slovenijo vedno znova približa ne le tujim, temveč tudi domačim gostom.

Kaj te dni najbolj zaseda vaše misli in urnik?

Iskreno, zadnje mesece verjetno prav vsi, ki smo zaposleni v hotelirstvu, pogledujemo proti novi sezoni in upamo, da se počasi vrnemo v predkoronski čas. Naše resorte obiskuje veliko gostov iz tujih držav, omejitve in ukrepi pa jim potovanja v Slovenijo ne olajšajo. V pomladnem in jesenskem času imamo več poslovnih dogodkov, team buildingov, trenutno se trudim oblikovati ponudbe, ki bi ustrezale podjetjem. Pripravljamo se tudi na nove sodelavce, ki jih zaposlimo v pomladnem času.

Kako sami razumete butičnost? Hodi z roko v roki s pristno gostoljubnostjo?

Na kratko – v butičnem hotelu si bo receptor zapomnil imena svojih gostov. Opazili boste veliko detajlov, ki ostanejo v spominu. Ponudba ne bo zapisana na 50 straneh – kar pa bo, bo pristno in dovršeno. Sama se od nekdaj izogibam množičnemu turizmu in raje raziskujem manjše namestitve. Zdi se mi, da v takšnih namestitvah srečujem zaposlene, ki radi opravljajo svoje delo, in črpam navdih za vse svoje podvige.

Z znamko Charming Slovenia ste že zdavnaj preoblikovali idejo, kako naj bi bila videti tipična turistična ponudba, saj k turizmu pristopate širše. Od kod ta pogum in ustvarjalnost?

V to zgodbo sem vstopila pri svojih 26 letih in takrat so me velikokrat pogledali s privzdignjenimi obrvmi; mladost nam lahko hitro prilepi etiketo. Res je, da v preteklih treh desetletjih nisem pridobila toliko izkušenj kot nekdo, ki je v poslu že desetletja več, mi pa to daje lahkotnost in širino, da se lotevam projektov s svojo vizijo in velikokrat razmišljam zunaj okvirja. Verjamem, da je marsikaj mogoče in osredotočam se le na pot, kako bomo to dosegli. Pogum in ustvarjalnost pa prihajata tudi iz okolice. Štejem se med tiste srečneže, ki so obdani z ambicioznimi, ustvarjalnimi in, oh, popolnoma nič jamrajočimi ljudmi.

Ustvarili ste tudi svojo linijo kozmetike, ki ozavešča o pretirani uporabi hotelskih izdelkov za enkratno uporabo. Kako še utelešate trajnost v vaših resortih?

Hotelska industrija je lahko do narave precej neprijazna. Poleg naše kozmetike (ki jo lahko gost kupi tudi za svojo domačo kopalnico) ozaveščamo o varčni porabi vode, kupujemo izdelke lokalnih pridelovalcev, ne uporabljamo izdelkov za enkratno uporabo in podobno.

Kako sami vidite odnos med digitalizacijo, ki postaja čedalje pomembnejši temelj turizma, in odmikom od vsakdanjega vrveža, ki je osrednji cilj vaše ponudbe?

Je grenko-sladek. (nasmeh) Brez digitalizacije seveda ne gre, saj nas gostje radi spremljajo preko družbenih omrežij, na spletu rezervirajo nastanitev in opravijo prijavo. Trudila sem se najti popolno kombinacijo digitalnega in odmika od tega. V trenutku, ko prestopite vrata naših resortov, lahko torej pozabite na telefone. Ni jih niti v naših namestitvah, saj so zaposleni stalno nekje v bližini in v stiku z gostom. Aktivnosti rezervirate med zajtrkom ali večerjo z našim osebjem. V resortu smo uredili tudi kotičke brez telefona, da še dodatno spodbudimo odmik od elektronskih naprav. V resortih so na voljo knjige, ki jih lahko gostje vzamejo in prebirajo.

Sami pravite, da je dobra spremljevalna zgodba, ki osmisli ponudbo, ključna. Kakšne poslovne zgodbe želite z znamko Charming Slovenia pisati še naprej?

Vse koronsko ni slabo – zdi se mi, da smo v tem času obudili ljubezen do narave in se z veseljem zatečemo zunaj urbanega. Charming Slovenia svoje namestitve vedno implementira v skrite bisere Slovenije, manj poznane kotičke. Tako spodbudimo raziskovanje, omogočamo razvoj nove turistične destinacije, vključimo tudi lokalne ponudnike in ustvarimo novo mrežo ponudbe. Z dobro ekipo, ki to vzdržuje pri življenju, je potem rojeno novo poglavje znamke.

Pripravila Ajda Gregorc

Fotografije: Promocijsko gradivo

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc