Ksenja Jaklič, lastnica trgovine Partía

10. 4. 2010

Pogled v omaro: oblika sledi funkciji.

Zakaj črna?

Črna je elegantna, oblika izstopi, tudi igra materialov, lesk tkanine . .

Kaj vam pomeni oblačilo?

V prvi vrsti je to harmonija s seboj, sledijo udobje skozi eleganco, sporočilnost, strast. Nikoli na primer ne bi oblekla mini krila in ga tudi nisem, zelo rada nosim hlače, suknjiče, kose, katerih namen ni odkrivanje telesa. Nosim krila, vendar daljša. Drugače pa ne maram stvari, ki so polne vsega, mogoče malo klišejsko, vendar drži: manj je več.

Najstarejši kos, ki še vedno spremlja vaše življenje?

Kar nekaj jih je. Plašč, ki mi ga je za božič ob prvi nosečnosti podarila mama, star je deset let. Moj zvesti spremljevalec je tudi suknjič iz črnega žameta, ki je prav tako že kar precej star. Pa jakna (Ferré) in srajca (Boss), ki ju imam pravkar oblečeni. Rada imam kose, ki so večni in so glavnina moje garderobe.

Zvestoba določeni znamki oziroma oblikovalcu ali eksperiment?

Zagotovo eksperiment. Nimam najljubšega oblikovalca, zadržana sem do blagovnih znamk, kot sta Dolce & Gabbana in Versace, saj so že zelo industrijske. Zelo me navdušuje visoka moda, primerljiva z umetnostjo, kot je Lanvin, ki pa je v Sloveniji nedostopna in meni tudi nedosegljiva, me pa že spremljanje te mode deloma poteši.

Kaj pa slovenski oblikovalci?

Če me prepričajo, zakaj pa ne. Imam na primer krilo Akultura z lanskoletne razprodaje, usnjeno krilo Jelene Proković, obleko znamke Mat.

Se z novimi trendi le spogledujete ali se vas oprimejo kot ozke majice?

Z lahkoto ignoriram modne trende, čeprav jih spremljam in včasih tudi najdem kaj, kar mi je všeč. Če so trendni na primer škornji Ugg z ravnim podplatom, kombinirani z ovčjo volno, jih ne bom nikoli obula. Zelo rada pa nosim obleke čez ozke hlače ali pajkice.

Se v vaši omari znajde tudi džins?

Rada nosim kavbojke, vseh krojev, ozke, široke, s spuščenim sedalom in tudi z naramnicami. Najljubša znamka so Diesel.

Kako nakupujete – načrtno ali spontano?

Povsem spontano, ne kupujem z namenom, saj so me izkušnje naučile, da tistega, kar iščem, nikoli ne najdem. Kos najde mene, ne jaz njega. Z leti sem dopolnila garderobo z določenimi osnovnimi kosi, ne kupujem na veliko in ne maram nakupovanja v trgovskih središčih.

Se najde tudi kakšen kos, kupljen na potovanju?

Ja. To so kosi, ki me še dolgo spominjajo na določeno potovanje. Z možem imava nekakšno tiho zapoved, da enkrat na leto odpotujeva na podaljšan vikend, navadno v katero od evropskih prestolnic. Nazadnje sem si na družinskem potovanju v Londonu kupila hlače (Emporio Armani), na poslovnem potovanju v Milanu krilo, moji najljubši škornji v zlati barvi Prada so iz New Yorka, čevlji Miu Miu iz Rima . .

Kako kombinirate dodatke z oblačili?

Po občutku, nikoli ne kombiniram v mislih, kakšen nakit ali čevlji bi se prilegali k določenemu oblačilu. Če mi je všeč, kupim.

Kaj je spremenilo vaše poglede na modo?

Na neki način trgovina, ki jo imam, sicer ne mene neposredno, temveč to, da znam izpolnjevati želje in zahteve strank in ob tem spoznavam, kako zelo smo si ženske različne. Presenečena sem, kako drugi dojemajo te stvari; so moje popolno nasprotje. Če mi je kos všeč, gre z mano, niso pa vse ženske takšne . . Odločitev za odprtje trgovine pa je bila pobeg iz kadrovske službe, od gore papirjev k čistemu užitku.

Čevlji, torbice in še kaj?

Sredi marca bo premierno predstavljena linija oblačil moje blagovne znamke, tako smo dopolnili ponudbo čevljev, katere kolekcije so sezonske, dvakrat na leto. Sproti bomo dodajali kose oblačil, glede na povpraševanje.

A. J.

Novo na Metroplay: Tjaša Železnik in Franci Krevh│Najbolj pomembno je, da otroci poslušajo glasbo