Povratni klic si je najlaže zagotoviti z artikuliranim glasovnim sporočilom.
Premislite vnaprej
Sporočila vam ni treba zapisati, pred klicem le v mislih obnovite, kar želite povedati, sporočilo naj ne bo predolgo, nihče nima časa poslušati dolgovezenja.
Poudarjajte besede
Veliko priložnosti lahko zamudimo zaradi pridušeno povedanih podatkovnih detajlov. Govorite jasno, vedno ponovite svoje ime, službeni naziv, številko mobilnega telefona in naslov elektronske pošte, tako da ima poslušalec priložnost najti pisalo in papir ter zapisati vaše podatke.
Določajte
Bodite jasni o namenu svojega klica: želite, da klicana oseba pregleda vaš izvleček, odgovori na vprašalnik, potrdi termin sestanka? Če želite posredovati veliko informacij, je najbolje, da rečete, da boste vse podatke poslali prek elektronske pošte, drugače si ne bodo zapomnili vsega, kar ste hoteli povedati.
Spremljajte
Če na vaše sporočilo dan ali dva ne dobite odziva, pustite še drugo sporočilo. A nikar ne recite samo, da preverjate, ali je oseba prejela vaše sporočilo, povzemite svoje prvotno sporočilo, da si zagotovite povratni klic.
Pripravila: Nina Pretnar
Novo na Metroplay: “Vse, kar je za psiho preveč, nase prevzame telo” | Tomislav in Nina Senečić