Poslovna kosila so del dolgoročne strategije ali pa pomagajo zagotoviti takojšen rezultat. Kakorkoli že, če vemo, kako ga izvesti, bo gotovo uspešno.
Določite prizorišče
Prilagodite izbiro lokala svojemu gostu. Direktorica podjetja se bo počutila udobno v konservativni restavraciji, PR-direktorju bo ustrezal kakšen bolj trenden prostor. Poskrbite, da bo ambient primeren za pogovor.
Čisto naročilo
Da se izognete neprijetnim nezgodam, se odločite za jedi brez omake, kot so bele ribe in zelenjava. Pijte po pameti, s kozarcem šampanjca lahko odlično razbijete led, po drugem kozarcu pa se ustavite – za posel ni nič slabše kot pijan gostitelj.
Bodite neposredni
Med predjedjo lahko svojega gosta sprostite s kramljanjem o vsakodnevnih stvareh, nato pa bodite neposredni in pogovor usmerite k poslu: »No, pogovoriva se še o ...«
Uporabite intuicijo
Če se stvari ne razvijajo dobro, vas lahko reši humor. Napetost razbijte z duhovito šalo ali pa pogovor preusmerite k povsem drugačni temi.
Pripravila: Nina Pretnar
Novo na Metroplay: “To ni starost, to je zrelost” | LADEJA GODINA KOŠIR, ELLE ZELENO 2024