Julia Roberts, lepotna ambasadorka Lancôme

Najbolje plačana igralka v Hollywoodu in lastnica nasmeha, vrednega milijon dolarjev, Julia Roberts, za Elle razkriva skrivnosti svoje lepote in profesionalnega uspeha.

Julia Roberts, lepotna ambasadorka Lancôme - Foto: Fotografija promocijsko gradivo Lancôme

Francoska hiša Lancôme je pred kratkim z zadovoljstvom objavila novico, da je Julia Roberts nova ambasadorka te velike kozmetične blagovne znamke. »Ona je simbol ženstvenosti in mislim, da bo znamko predstavljala na najbolj veličasten način, « je ob tej priložnosti izjavil Youcef Nabi, predsednik podjetja Lancôme International.

Kaj je za vas eleganca?

Samozavest. Od nekdaj so me navduševale ženske, kot je Anouk Aimee, ki se vedno, ne glede na to, kje so, dobro počutijo v svoji koži.

Kako bi opisali besedno zvezo French Touch (francoski dotik)?

To je nemogoče opisati, a prav to je bistvo Francozov in francoskega, imajo tisto nekaj, kar jih dela tako posebne in lepe.

Kaj je luksuz?

To, da v službo hodim s prijateljicami.

Vaša osebna definicija lepote?

Biti vesel in imeti dober smisel za humor: to je to, kar opisuje najlepše ljudi, ki jih poznam.

Kaj pričakujete od izdelka za nego kože?

Da je lahek in preprost. Ne obraz ne maram nanašati nešteto slojev izdelkov in prav tako se ne maram spraševati, kako nekaj sploh deluje.

Je vaša koža brezhibna?

Da. Imam srečo z genetiko.

Kakšen je vaš dnevni lepotni obred?

Vedno se trudim, da kožo zaščitim pred soncem. Mislim, da je to najpomembnejše. Na srečo sem veliko raje notri kot zunaj. Prav tako ne pozabim na kremo za predel okoli oči, ki jo vedno bolj potrebujem. Če imam čas, nanesem še vlažilno kremo za vrat in dekolte. Ličenje? Vedno uporabljam bleščila Juicy Tubes, uvijem si trepalnice, rada pa imam tudi črtalo za oči. Občutek imam, da se bom z njim spremenila v Sophio Loren; seveda se to nikakor noče zgoditi.

Najboljši lepotni nasvet, ki ste ga kdaj dobili?

Uvijaj trepalnice in skrbi za lepo oblikovane obrvi. To resnično lahko spremeni tvoj videz. In če ti to ni všeč, zakaj preprosto ne poskušaš biti srečna? Verjamem, da se bo slej ko prej na tvojem obrazu pokazalo tisto, kar čutiš.

Kaj pa zelena zavest?

Vozim avto na bio gorivo in vse kompostiramo. S tremi otroki je to skoraj obveza, sicer bi v okolje izpustili res veliko odpadkov.

Pred kratkim ste posneli film Eat, Pray, Love (Jej, moli, ljubi). Film, ki mora priti na filmska platna letos avgusta, je nastal po uspešni knjižni predlogi avtorice Elizabeth Gilbert. Zakaj ste se odločili sodelovati pri tem projektu?

Zaradi odlične knjige, dobre večslojne zgodbe o ženski srednjih let, ki se v svojem življenju srečuje z določenimi težavami, znotraj katerih je povezanih več ljudi. To je velik projekt. Te dni me lahko iz hiše izvleče in spravi delat samo delo epskih razsežnosti, in ta zgodba to je. Zelo smo se trudili, da tisto, kar posnamemo, ne odstopa preveč od knjižne predloge.

Kdaj se je rodila ljubezen do filma, igre?

Moji starši so igralci, prav tako bratje in sestre. Odrasla sem v takšnem okolju.

Zelo mladi ste z vlogo Vivian Ward v filmu Čedno dekle okusili slavo. Kako je to vplivalo na vaše življenje?

Predvsem se je tu začelo moje sodelovanje z režiserjem Garryjem Marshallom, s katerim sem pozneje posnela še dva filma. Tedaj sem bila celo nominirana za oskarja, kar me je nekako umirilo. Začutila sem, da bom imela priložnost narediti kariero v poslu, ki ga imam rada.

Ali gledate lastne filme?

Običajno na premieri. Vznemirljivo je in obenem zelo mučno, ni pa bolno. Poznam nekaj igralcev, ki se ne morejo niti pogledati, sama pa menim, da moram videti, kar sem naredila.

Zakaj ste se prvič v karieri odločili sprejeti ponudbo, se povezati z blagovno znamko in postati njen obraz?

Menim, da je to neka ultimativna destinacija. Celotna ideja o poziranju v mojih štiridesetih se mi zdi zelo moderna in trendna. Zabavno je predvsem to, da sem prepričana o tem, kar sem, in to vem šele danes, pri štiridesetih letih.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri