Join(RED)

6. 12. 2007

Ni več izgovorov, zdaj ste lahko samaritan in povrhu še dobro izgledate.

Tako se glasi eden od sloganov projekta (RED), katerega ideja je preprosta, a učinkovita.

Svetovno najbolj prepoznavne blagovne znamke se združujejo, osveščajo in dvigujejo ljudsko zavest. Svoje nove ali že obstoječe izdelke pošiljajo na tržišča v posebnih edicijah in del dohodka od njihove prodaje se steka izključno le v sklad (The Global Fond), ki je namenjen ženskam in otrokom v Afriki, okuženim z virusom HIV.

Izdelki so obarvani v rdečo in imajo v končnici imena, izdelka ali logotipa dodan napis (RED).

Tako boste našli denimo:

- Motorola (RED)

- American Express (RED)

- Gap (RED)

- Emporio Armani (RED)

- Converse (RED)

- Apple (RED)

- Hallmark (RED)

Pokukajte tudi na JoinRed Blog ali Myspace profil.

Fotografije promocijsko gradivo