Anja Rubik

26. 7. 2011
Anja Rubik

"Ne želim biti podobna Kate Moss ali drugim, saj če si kopija, si pač le kopija."

Delali ste z vsemi največjimi oblikovalci, kateri vam je najbolj pri srcu?

Zelo sem navezana na Karla Lagerfelda, ker je človek z neverjetno energijo. Sprašujem se, ali sploh kdaj spi, saj je najbrž vedno v akciji. Njegova ustvarjalnost je kot tempirana bomba, nikoli ne veš, kdaj bo eksplodirala. To je dobro in včasih tudi slabo, a ker sem sama zelo eksplozivna, ga popolnoma razumem.

Če bi se lahko vrnili v preteklost, bi spremenili ...

Težko rečem, najbrž ničesar, saj verjamem, da se vse stvari zgodijo z določenim namenom. Spremenila bi marsikaj na nivoju človeštva in zemlje, a s svojim življenjem in preteklostjo sem zelo zadovoljna.

Kakšni so bili vaši začetki?

Kar navadni; ne verjamem manekenkam, ki pravijo, da niso nikoli razmišljale o tej karieri. Če si visok, vitek in lušten, ti v resnici vsak predlaga, da se prijaviš v manekensko agencijo. Pri meni so to naredili starši, za kar sem jim zelo hvaležna.

Sami niste bili dovolj pogumni?

Morda sem želela le malo počakati, a sta me prehitela. Mislim, da sta me prijavila v pravem trenutku. Priznam pa, da si ne bi nikoli mislila, da je manekenstvo tako naporno.

Vsi razmišljamo o manekenkah in glamurju, kakšna pa je resnica?

Ure in ure čakanja, kastingi, snemanje kolekcije kopalk sredi zime, ko te zebe do duše, a moraš biti nasmejana ... da ne govorimo o revijah in premajhnih čevljih, ki ti za vekomaj pokvarijo noge in stopala. Če pa uspeš, si lahko v zlatem Olimpu, a takih je bolj malo.

Za vas pravijo, da ste ena od vrhunskih manekenk nove generacije. Lahko bi rekli, da ste naslednica ...

Claudie Schiffer, Linde Evangeliste in Naomi. V resnici pa upam, da sem edinstvena. Ne želim biti podobna Kate Moss ali drugim, saj če si kopija, si pač le kopja. Bolje je biti original.

Kaj delate v prostem času?

Spim in rišem, včasih pa samo spim.

In še nasvet za poletno garderobo ...

Nikamor brez lahke usnjene jakne, kančka roka pod zvezdnatim nebom.

Lorella Flego, fotografija Imaxtree