Anđa D. Marić, globalna ambasadorka

17. 3. 2009

"WANNABESOCIETY ni moda, je koncept."

Projekt obstaja že nekaj let, kdaj pa ste se jim pridružili vi?

Projektu sem se pridružila jeseni leta 2007. Do tedaj je bil WNBS interni projekt agencije Arih - eksperiment nevidnega oblikovanja (invisible design).

Kaj točno opredeljuje vaš osebni naziv, torej ambasadorka WNBS?

Kot vsak diplomat, moram tudi sama na najvišjem nivoju in na najboljši način predstavljati WNBS. To pomeni, ustvarjanje koncepta fotografij, iskanje modelov, komunikacija s člani s celega sveta, promocija, organiziranje različnih akcij itd…

Kot ambasador veliko potujem, kar mi je pri tem poslu najbolj všeč.

Kako je s stanjem projekta danes?

Število članov raste iz dneva v dan, prepoznali so nas nekateri ključni svetovni mediji, katere zelo spoštujemo (i-D magazin, Teen Vogue), delamo na novi kolekciji in neprestano razvijamo nove ideje.

Na kaj ste najbolj ponosni?

Na to, da je v letu dni projekt postal mednaroden, na izkušnje, katere ljudje delijo z nami, na to, da je vsak našel oseben razlog, zakaj ima rad naše proizvode in na to, da WNBS povezuje ljudi, ki imajo nekaj skupnega.

Širite ideje naprej v nove »podzvrsti« ali ostajate striktno samo pri belo-črni kombinaciji?

Naš koncept je neviden dizajn. Držimo se reka, da ni pomembna samo oblika, ampak tudi vsebina - ta pride do izraza takrat, ko je forma enostavna. A kar se bo zgodilo v prihodnosti, naj ostane skrivnost…

Priponke verjetno niso bile v prvem planu?

Res je. Pravzaprav so bile naš naslednji proizvod, ki je nastal iz potrebe po igri besed - na primer HAPPY HOUSEWIFE.

Kakšna je bila najboljša kombinacija v kateri ste opazili vaš T-shirt? (Torej nekdo, ki je po vašem mnenju res dobro znal skobinirati/nosit majico . . kakšna je bila ta kombinacija)

Moj top "experience" je definitivno Ben Affleck, katerega sem spoznala, zahvaljujoč majici CHICKEN. Ko jo je videl, me je povabil, naj se slikam z njim, ker sem izstopala iz množice.

Se vam zdi, da ljudje dovolj razumejo vaš koncept? Že kar nekajkrat sem naključno slišala, da se T-shirt marsikomu zdi malce predrag . .

Ja, ker ga zamenjujejo s konfekcijo. Mi ustvarjamo majice a-la carte, kar pomeni, da se vsaka majica ustvari posebno in ročno. Tu je vpleteno nekaj ljudi in mislim, da ima zaradi tega še dodatno vrednost. Poleg tega, smo uvedli še Solidarity donation - na koncu vsakega nakupa, kupec sam izbere, komu bo podaril del prihodka.

Kakšni so plani za prihodnost?

Globalna dominacija (smeh). Moja želja je, da WNBS majica postane kot "mala črna obleka" - nekaj, kar imajo vsi v omari.

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc