Retro oglasi iz časa Mad Men

15. 5. 2012

Pri založbi Taschen je nedavno izšla knjiga, ki ponuja najboljši pogled na to, kar so počeli ameriški oglaševalci v zlati dobi oglaševanja, imenovani Big Idea.

V času, ko je bila vladavina ameriške potrošnje v vzhajanju, so bili časopisi in revije preplavljeni s pametno zamišljenimi kampanjami, ki so prodajale vse, od ženskega perila do novih modelov orožja.

Ti optimistični oglasi nam tako ponujajo fascinantno sliko živopisnega kapitalizma, ki je bil glavno obeležje duha petdesetih in šestdesetih let prejšnjega stoletja.

S prelistavanjem knjige dobimo priložnost, da na enem mestu vidimo izbor najbolj značilnih oglasnih kampanj, ki so bile ogledalo "zeitgeista" tega obdobja.

Založnik knjige Advertising from the Mad Men Era se je še dodatno potrudil pri digitalni obdelavi fotografij, da bi bile te videti čim bolj primerne času, v katerem so nastale.

Fotografije promocijsko gradivo

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc