Glasba: Leeloojamais

26. 11. 2007
Leeloojamais

So pridni in veliko delajo. Predvsem zaradi nabiranja kilometrine njihove nove pevke Kristine, ki svojo vlogo opravlja več kot uspešno. Glasbeni stil, ki so ga tokrat oblikovali, jih postavlja na prvo mesto med ‘groove’ bendi v sloveniji. Kar pa sploh ni težko, saj preprosto nimajo konkurence. Njihova nedavno izdana plošča Country club music združuje vse elemente visokokakovostnega muziciranja, programiranja in produkcije. Plošča, ki bo poslušljiva še dolgo.

Imate zanimivo zgodbo o prikriti avdiciji za pevko.

Kristina: Po določenem času vaj in poskusnih snemanj so se tudi meni začela postavljati prva vprašanja. Ko niso več našli izgovorov, so me enostavno zasnubili! (smeh)

Ivo: (smeh) Dobro si tole napletla! Spoznali smo jo prek demo posnetka, ki je slučajno priromal v naše roke, in se odločili, da jo preizkusimo. Dobesedno smo jo vrgli v vodo in upali, da zna plavati. Pustili smo jo samo pred mikrofonom, češ naj spesni kaj zanimivega na določeni posneti material. Še sanjalo se ji ni, kaj počnemo in za koga. Hoteli smo jo videti neobremenjeno v elementu, hoteli smo jo slišati, kako ustvarjalna je in kako se znajde sama. Čez pol ure nas je presenetila z zelo kakovostno linijo in jasno je bilo, da je iz pravega testa.

Ste že spoznali prejšnjo pevko Laro? Kakšni so odzivi in morebitne primerjave?

Kristina: Laro sem spoznala, ko so me povabili na njihov zadnji skupni nastop v Mariboru, kjer mi je prijazno delila nasvete, kako naj se znajdem med fanti. Predvsem, naj nikoli ne pozabim na ogledalo, ker ga na nobenem nastopu ni. (smeh)

Ivo: O primerjavah z Laro nisem nikoli razmišljal. Dejstvo je, da je Kristina z nami že kakšno leto in pol, in to je to. Tudi ko zamenjaš žensko, je ne primerjaš z bivšo. Nova je gotovo boljša!

Na vaši novi plošči je veliko različnih zmešanih stilov, zvok deluje sveže in moderno. Kako je plošča nastala? Na čem je temeljila?

Ivo: Zadevo, tako kot vedno, izdelamo najprej v našem domačem studiu, kje igramo, miksamo in trpinčimo gostujoče glasbenike in predvsem sami sebe. Imeli smo opernega pevca, godalni kvartet, tri basiste. V Srbiji smo z Aleksandro snemali vokale, nekaj tudi v Parizu, v Italiji . . Tega je bilo ogromno, tako da o osnovi težko govorim. S prihodom Kristine je stekel tudi kreativni del.

Kristina: Tem fantom nikoli ni dovolj. Vedno nekaj popravljajo, menjajo in dodajajo. Ko že misliš, da je to to, pridejo z neko boljšo idejo.

Jasno je, da v Sloveniji ne boste obogateli. Se spogledujete s tujino?

Ivo: Absolutno! Veliko časa in energije vlagamo v lastno promocijo in se trudimo doseči tuja tržišča. Vemo, da smo kakovostni, vemo da smo izvozni artikel. Z malo čarovnije in sreče bomo splavali tudi zunaj.

Vizualni del glasbenika je v javnosti zelo pomemben. Zakaj je tako?

Ivo: Zato, ker smo ljudje te dobe predvsem vizualni. Zato, ker globalen marketing temelji predvsem na lepih stvareh, ki jih uporabi za sredstva reklamiranja. Zato, ker so pomembni obcestni plakati, na katerih so dobre bejbe. Kot vidimo vsepovsod, je to postalo osnova. Pa verjetno tudi zato, ker je tako že od nekdaj – v šovbiznisu je poleg dobrega nastopa zelo pomemben imidž, s katerim se potrošnik lahko poistoveti.

Kristina, ko ste se pridružili skupini, ste igrali po njihovih notah in navodilih. Zdaj že lahko uveljavite svojo voljo?

Kristina: Svojo voljo uveljavljam že od začetka in mislim, da je to njim všeč. Tako ali tako so potrebovali nekoga, ki zna, ki hoče in ki zmore. Niso potrebovali lutke, ki bi jo sami oblikovali.

Ivo: Njene volje je dovolj. To so sladke težave. Če bi imeli namesto nje kakšno limono, bi raje umrl. (smeh)

Vaš prvi nastop je bil v Hali Tivoli pred štiri tisoč poslušalci. Silovit začetek, ni kaj.

Kristina: Tisto je bila odlična izkušnja. Prišla sem na oder in čisto nič mi ni bilo jasno. Fantov niti videla nisem, monitorji niso delovali, pred mano pa polna Hala Tivoli. (smeh)

Ivo: Ja, to je bilo zanimivo, ampak punca preprosto mora ‘med leve’, če se hoče naučiti. Nastop ni bil njen vrhunec, izkušnja pa toliko bolj.

Aljaž Deu

Fotografije promocijsko gradivo

ELLE December 2007