Od 06.09. do 28.10.2007 v Ljubljani.
Prikazuje osem pogledov na grafiko. Vsi imajo nekaj skupnega – reproduktibilnost, ki je povezovalna nit razstav. Reproduktibilnost se je kot posebna lastnost umetnosti pojavila s prvimi grafikami v renesansi, prelomno vplivala na umetnosti 20. stoletja in je aktualna tudi danes. Sedemindvajseti grafični bienale sestavljajo osrednja bienalska razstava, tradicionalna razstava nagrajenca prejšnjega bienala in šest spremljevalnih razstav, ki so jih pripravile ljubljanske galerije.
Razstave reproduktibilne umetnosti
Sedemindvajseti grafični bienale si je za izhodišče in premislek vzel prelomni trenutek v zgodovini umetnosti, ko je zaradi tehničnega reproduciranja reproduktibilnost postala nova lastnost umetnosti, ki je bistveno spremenila njen koncept. Pri tem se sklicuje na teze slavnega filozofa Walterja Benjamina in na njihove teoretske izpeljave. Reproduktibilnost je spremenila razumevanje kopije in originala. Vplivala je na nove pomene avtorstva, vloge umetnika in tehnologa. Povezala je tehnologijo in umetnost in omogočila množičnost, večjo dostopnost in sočasno obstajanje umetnine v raznih situacijah in družbeno-političnih okoljih. Umetniki so jo sprejeli kot kvaliteto, ki prinaša novo izrazno pestrost in vsebinsko sporočilnost.
Osem razstav 27. grafičnega bienala predstavlja razne zvrsti, od tradicionalne grafike do tiskane umetnosti, videa, fotografije, računalniške in spletne umetnosti.
Novo na Metroplay: "Ni uspeha brez trdega dela." | Maja Štamol Droljc