Večer, posvečen vonjem, lepoti in prefinjenosti – zvezda pa parfum z dušo. V ambientu, prežetem z eleganco, stilom in toplino, je Ikona predstavila novo dišavo parfumske znamke Goldfield & Banks z imenom Tales of Amber - reinterpretacijo jantarja z bogatim, toplim vonjem začimb, ki združuje starodavno lepoto s sodobno eleganco.
Znamko Goldfield & Banks je leta 2016 v Avstraliji ustanovil Dimitri Weber. Dišave so navdihnjene z različnimi kraji in pokrajinami po Avstraliji, poudarek pa je na uporabi avstralskih botaničnih in avtohtonih sestavin. "Za novo dišavo Tales of Amber smo se nekako premaknili onkraj Avstralije in zdaj potujemo na naš sosednji otok Novo Zelandijo. Želeli smo počastiti čisti novozelandski sivi jantar (ambergris). Vonj dišave je zelo poseben, saj gre za najčistejšo jantarjevo noto. Posebnost tega parfuma je, da mu mehkobo dajejo note irisa, svežino pa dopolnjuje kanček cimeta. Dišavo bi opisala kot zelo karizmatično in elegantno. Zdaj, ko so dnevi nekoliko hladnejši in prihaja zima, me ta dišava spominja na odejo, s katero se pokrijemo, ko nas zebe. Prepričana sem, da je to popoln parfum za zimski čas," je povedala Brunilda Qushku, ambasadorka parfumske znamke Goldfield & Banks.
"V Ikoni se vedno potrudimo, da je vzdušje sproščeno in se gostje napolnijo z novo energijo. Želimo jim pokazati novosti, kot je naša nova zimska dišava Tales of Amber. Seveda ni vsak vonj za vsak okus, sama imam mogoče raje nekoliko slajše, predvsem v zimskem času, sicer si dnevno dišavo izbiram glede na obveznosti in razpoloženje. Blagovna znamka Goldfield & Banks vedno poskrbi za kakovost, obstojnost in inovativnost, kar nas navdušuje in zato ji že toliko let zaupamo," je poudarila Jana Kern Jeras, solastnica Ikone.
Predstavitev parfuma je pospremil tudi ambasador Ikone in frontman skupine Joker Out – Bojan Cvjetićanin, ki je priznal, da se je v svet dišav potopil šele z rednimi obiski Ikone: "Če se poglobim vase, spoznam, da v pesmih veliko pišem o vonju oseb, čemur nisem posvečal pretirane pozornosti. Ko sem začel redno zahajati v Ikono, sem se vedno bolj srečeval z dišavami in so me tudi navdušile. Prej sem imel doma en parfum, zdaj pa jih imam 45. Moj najljubši vonj ... pomirjajo me vonjave, ki bi jih povezal s kadili, na kakšen lahkoten dan pa imam zelo rad vonj citrusov."
Dogodek je povezovala igralka Mila Peršin, ki parfume dojema kot pomemben del osebnega izraza: "Doma imam celo zbirko parfumov. Najpogosteje uporabljam sveže vonje, ki imajo note lesa, ne maram pa sladkih. Parfume izbiram tudi glede na letni čas, pozimi bolj lesne, medtem ko poleti kakšnega z vonjem irisa. Imam tudi en parfum prav za posebne priložnosti. (Nasmeh)."
Cosmopolitan piše zgodovino
Večer je sovpadal s predstavitvijo nove številke revije Cosmopolitan, katere naslovnico prvič v regiji krasijo izključno moški – člani skupine Joker Out. Odgovorna urednica revije Cosmopolitan Neja Drozg je ob tem povedala: "V sodelovanju z Ikono smo v svet poslali odmevno zgodbo. Luč sveta je ugledala zgodovinska izdaja revije Cosmopolitan. Prvič v regiji naslovnico namreč krasijo izključno moški - pet karizmatičnih obrazov, ki so v zadnjih letih spremenili pravila igre na mednarodnem glasbenem podestu. Vizionarski projekt je nastal predvsem z željo, da obraze, ki v Sloveniji orjejo ledino na svojem področju, predstavimo v drugačni luči, takšni, kot je še niste vajeni. Mislim, da nam je to tudi po zaslugi Ikone odlično uspelo. Fante iz skupine Joker Out smo vrnili v preteklost in jih odeli v estetiko 'Peaky Blinders'. To je bil skupen projekt, ustvarjen z dušo za dušo."
Za kulinarični presežek je poskrbel chef Tomaž Bratovž (JB Restaurant), z vinsko spremljavo pa nas je razvajala klet Puklavec Family Wines. Obiskovalci so lahko raziskali tudi nove modne kolekcije v Ikoni, ki to jesen ponuja ekskluzivne znamke:
- Joseph Ribkoff – za poslovno eleganco s karakterjem,
- Elisa Cavaletti – z naravnimi materiali in umetniškim pridihom,
- Lufian – nova moška znamka z lahkotno italijansko prefinjenostjo,
- Diadora Heritage – legendarna obutev s sodobno nostalgijo.
Novo dišavo so med prvimi preizkusili znani obrazi, igralka Tjaša Železnik, Femme Fatale 2025 Nina Grilc, TV-voditeljica Suzana Kozel, modna vplivnica Jasna Vale, podjetnica in modna vplivnica Pika Zrim, modna strokovnjakinja Nika Urbas, smučarski skakalec Domen Prevc, vplivnica Katka Bogataj in številni drugi.
Če je bil parfum nekoč le dodatek, je danes izraz identitete, razpoloženja in spominov. Glamurozni večer v Ikoni je to dokazal – vsak parfum ima svojo zgodbo, moč in dušo. Tales of Amber to zgodbo pripoveduje s toplino začimb, nežnostjo irisa in globino jantarja — kot dišeč objem, ki nas ovije v zimskih dneh in ostane z nami še dolgo po tem, ko se večer konča.
Kako dišijo znani Slovenci?
Bojan Cvjetićanin je bil kot ambasador Ikone v prednosti in je že pred dogodkom preizkusil novo dišavo: "Dišava je zelo temperamentna, namenjena osebi, ki je malo bolj ‚oštra‘ od mene. Vsakodnevno se ne vidim v takšni vlogi, bi jo pa dal nase za bolj resen sestanek ali kakšen dober koktajl večer, ker ima po mojem mnenju podtone resnosti, zadimljenosti. Je zelo močan in zapomnljiv vonj, ki zahteva posebne priložnosti."
Velika ljubiteljica dišav je Jasna Vale, saj ima doma približno 100 parfumov: "Poznam ženske, ki uporabljajo vedno isti parfum in postane na neki način njihov zaščitni znak, kar se mi zdi zelo lepo in me vedno spomni na tisto osebo. Kar je v nasprotju z mano, saj rada preizkušam nove vonje. Ne bi mogla vse življenje nosila istega parfuma. Zdi se mi, da ženski osebnosti da piko na i. Če si karakterno močna oseba, lahko to izraziš s parfumom. Cvetlične vonje pa izberejo bolj nežne osebnosti. Vonj je takšna specifična stvar, zaradi katere se tudi partner zaljubi vate. Če mu dišiš, je to prva stvar, ki lahko ljubezen popelje naprej."
Tjaša Železnik je zvesta enemu parfumu in ga uporablja v vseh letnih časih: "Parfum je zame izjemno pomemben. Če ga pozabim, se mi zdi, kot da mi nekaj manjka, a to se zgodi zelo redko. Ko sva s sestro v kakšni trgovini s parfumi, obujava spomine in mi reče: 'Lej, tega še vedno imajo, ki si ga imela takrat.' Spomnim se parfuma Tresor, znamke Lancôme, za katerega je reklamo posnela Isabella Rossellini, ali pa Calvin Klein Eternity. Vsi ti vonji me popeljejo v obdobje, ko sem začela kupovati revije in se malo zavedati, kaj mi pomeni osebni stil in kaj imam rada. V zadnjih desetih letih mi je bil zelo všeč tudi parfum Stelle McCartney, ki bi ga mogoče danes spet nosila, a žal se ga ne da več kupiti."
Kakovosti pripisuje velik pomen Nina Grilc: "Ne grem iz hiše brez parfuma, no, mogoče na trening. (Nasmeh) Danes ga za ta dogodek izjemoma nisem uporabila, ker sem želela v Ikoni preizkusiti nekaj novega. Sem velika ljubiteljica znamke Chanel. Doma imam tri različne parfume omenjene znamke, in sicer en vonj je primernejši za zvečer, drugi za čez dan, tretji pa za takrat, ko si želim vonj malo zamenjati. Sama za kakšno stvar včasih raje malo počakam, da si lahko privoščim nekaj, kar je zares dobre kakovosti."