Forbes Adria napoveduje prihod trenutno ene najboljših marketinških direktoric Ane Anđelić na prestižno konferenco Power Women's Summit, ki bo 4. septembra v Beogradu.
Ana Anđelić, rojena v Beogradu, je dosegla izjemen uspeh pri delu v marketinških oddelkih vodilnih svetovnih modnih hiš. Na univerzi Columbia je doktorirala iz sociologije.
Je avtorica leta 2021 objavljene knjige The Business of Aspiration, v kateri preučuje spremembe družbenega, kulturnega in ekološkega kapitala potrošnikov in blagovnih znamk. Njena avtorska besedila, javni nastopi in kolumne pogosto pritegnejo pozornost svetovnega občinstva.
Letos se je Ana uvrstila na Forbesov seznam naj marketinških direktorjev (The 2024 Forbes Entrepreneurial CMO 50), podobne časti je bila deležna tudi leta 2020, ko jo je Forbes razglasil za eno najvplivnejših direktoric marketinga. Dve leti prej, 2018, pa se je uvrstila na seznam 50 najboljših direktorjev marketinga. Luxury Daily ji je namenil naziv Luxury Women to Watch, Guardian pa jo je uvrstil med deset najboljših digitalnih strategov na svetu.
“Pravil ne upoštevamo”
Trenutno je globalna direktorica marketinga v družbi Esprit, kjer vodi oživitev te kultne blagovne znamke. Ana je s sabo prinesla novo vizijo in strategijo za Esprit ter vzpostavila marketinško, kreativno in dizajnersko organizacijo, ki se je začela z eno osebo, zdaj pa jih je več kot 50 po vsem svetu. S svojo ekipo uresničuje novo vizijo in estetiko znamke pod sloganom “Pravil ne upoštevamo”, njihov cilj pa je sprememba percepcije blagovne znamke in njene kulture, medtem ko z Espritom znova prihajajo na trge Severne Amerike, Azije in Evrope.
Pred prihodom v Esprit je bila direktorica blagovne znamke Banana Republic, kjer je vzpostavila novo kreativno in dizajnersko usmeritev, ki je povečala prodajo za 27 odstotkov. Ana je pred tem zasedala izvršne položaje v podjetjih Mansur Gavriel, David Yurman in Rebecca Minkoff.
V svoji bogati karieri je bila tudi skrbnica blagovnih znamk v agencijah Spring Studios in Droga5, kjer je med drugim delala z blagovnimi znamkami, kot so Sotheby’s, Sergio Rossi, Belvedere, Moët Hennessy, PUMA, H&M, Topshop in Topman, Tom Ford in MCM.
Pogosto je članica žirij za podelitev nagrad v oglaševalski branži in industriji luksuznih izdelkov in storitev, njeni govori in dela pa so cenjeni po vsem svetu. Ana sodeluje s publikacijami, kot so Harvard Business Review, Fast Company, The Guardian, Advertising Age, Adweek, Form Design Magazine, Frame Magazine, Luxury Daily, Lean Luxe, Glossy in Campaign. Piše tudi za Business of Fashion, Financial Times, British Vogue, rubriko Financial Timesa “How to Spend It” in Vogue Business. Je strokovna sodelavka podjetij, ki se ukvarjajo s predvidevanjem trendov, kot so The Future Laboratory, Red Scout in WSGN.
Ana Anđelić je sinonim za inovacijo in voditeljstvo na področju marketinga prestižnih blagovnih znamk in navdihuje generacije strokovnjakov po vsem svetu.
Prvi Forbes Adria Power Women’s Summit bo 4. septembra v Beogradu. Vstopnice za srečanje so že v predprodaji.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču