Luxottica Group, vodilna družba v svetu sončnih in korekcijskih očal ter prav tako lastnica blagovne znamke Ray-Ban, predstavlja ikono sončnih očal vse od njenih začetkov leta 1937 do danes.
Pred kratkim so mariborski policisti tudi v Sloveniji odkrili primer, ko je neimenovana družba prek spletne prodaje preslepila kar 1.800 kupcev s prodajo ponarejenih sončnih očal, s katero so zaslužili kar 78.000 EUR.
Tokrat se nadaljuje intenzivna in okrepljena kampanja proti prodaji ponaredkov tudi v Sloveniji, saj so ti ne le nižje kakovosti, temveč lahko prepuščajo celo do 66 % UV-žarkov, kar lahko poškoduje oči in pusti trajne posledice.
Materiali, iz katerih so izdelana ponarejena očala, so neznanega in nepreverjenega izvora ter lahko vsebujejo snovi, ki so zelo škodljive zdravju. Zato moramo biti ob nakupu sončnih in korekcijskih očal še zlasti pozorni na to, ali gre za originalni izdelek ali ponaredek.
Kupujte očala Ray-Ban samo na pooblaščenih prodajnih mestih in si zagotovite originalen izdelek, ki bo primerno zaščitil vaše oči.
Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?