Ljubljenec najstnic se bo združil s švicarsko tovarno luksuznih ur Jaeger - LeCoultre in ji pomagal pri oblikovanju dveh serij ur.
Ves prihodek od prodaje ur bodo - pohvalno - podarili v dobrodelne namene.
Pri izdelavi bodo uporabljali najnovejšo tehnologijo, kar je opazno tudi pri cenah, ki se gibljejo med 192.000 in 256.000 evri.
Ves dobiček od prodaje bodo nakazali skladu, ki ga je Leo zasnoval leta 1998 in ozavešča ljudi o zaščiti okolja.
Sklad sodeluje z organizacijami kot so Natural Resources Defense Council, Global Green USA, in International Fund For Animal Welfare.
Leonardo DiCaprio Eco-site služi tudi v pomoč promoviranju aktualnih okoljevarstvenih kampanj, kot je na primer globalno združenje za eliminiranje uporabe plastičnih vrečk.
Namig: če še niste videli dokumentarnega filma o reševanju planeta The 11th Hour (2007), si oglejte vsaj napovednik.
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc