Lady Gaga in Tony Bennett, zvezdi nove H&M-ove kampanje

To zimo bo H&M praznike proslavil z veličastno kampanjo in praznično kolekcijo. Svetovna superzvezdnika Lady Gaga in Tony Bennett sta zvezdi kampanje, v kateri pojeta It Don't Mean A Thing (If It Ain't Got That Swing) z njunega albuma Cheek To Cheek.

Lady Gaga in Tony Bennett, zvezdi nove H&M-ove kampanje - Foto: promocijsko gradivo

"Navdihnili so nas blišč, glamur in razkošje obdobja big bandov v 40. letih," pravi Johan Renck, režiser reklamnega oglasa, ki bo v celoti premierno predstavljen 25. novembra, in sicer na spletni strani hm.com.

Kampanja je navdušujoča zabavna pustolovščina, v kateri ob tem božiču družina H&M, ki jo sestavljalo supermodeli in superzvezdniki praznujejo duh obdarovanja in občutka pripadnosti.

Imamo bleščeče vzdušje lahkotnih in koketnih rdečih oblek ter lesketajočih se kril in zgornjih delov. Pletenine so ključni praznični izdelek, enako velja za udoben predimenzioniran pulover, ki ga nosi Lady Gaga v tiskovni reklamni kampanji.

Pri moških se praznični duh zrcali v poigravanju s karirastimi vzorci, še posebej pri elegantnem karirastem suknjiču, ki je videti odlično, če ga nosimo v kombinaciji z zabavnimi božičnimi puloverji.

Božični zabavi se bodo s celotno ponudbo sezonskih potiskov in okraskov pridružili tudi otroci, odeti v kariraste vzorce in puloverje pa bodo videti kar se da urejeni.

"Obožujem videz proslavljanja v tej praznični sezoni pri H&M," pravi Ann-Sofie Johansson, H&M-ova Head of Design, New Development. "Ženska oblačila se lesketajo ali pa na nov način uporabijo tradicionalno rdečo barvo, medtem ko so moški videti praznično oblečeni v različnih karirastih oblačilih, otroci pa v različnih zabavnih potiskih."

Skozi vso praznično sezono bo H&M zbiral sredstva za CARE, humanitarno organizacijo, ki podpira revne ženske in dekleta v boju proti globalni revščini. H&M bo v vseh prodajalnah prodajal poseben komplet darilnih nalepk. Za vsak prodani zavojček bo sklad H&M Conscious Foundation organizaciji CARE podaril dvojni znesek prodajne cene.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri