Lady Gaga in Tony Bennett, zvezdi nove H&M-ove kampanje

30. 10. 2014
Deli

To zimo bo H&M praznike proslavil z veličastno kampanjo in praznično kolekcijo. Svetovna superzvezdnika Lady Gaga in Tony Bennett sta zvezdi kampanje, v kateri pojeta It Don't Mean A Thing (If It Ain't Got That Swing) z njunega albuma Cheek To Cheek.

"Navdihnili so nas blišč, glamur in razkošje obdobja big bandov v 40. letih," pravi Johan Renck, režiser reklamnega oglasa, ki bo v celoti premierno predstavljen 25. novembra, in sicer na spletni strani hm.com.

Kampanja je navdušujoča zabavna pustolovščina, v kateri ob tem božiču družina H&M, ki jo sestavljalo supermodeli in superzvezdniki praznujejo duh obdarovanja in občutka pripadnosti.

Imamo bleščeče vzdušje lahkotnih in koketnih rdečih oblek ter lesketajočih se kril in zgornjih delov. Pletenine so ključni praznični izdelek, enako velja za udoben predimenzioniran pulover, ki ga nosi Lady Gaga v tiskovni reklamni kampanji.

Pri moških se praznični duh zrcali v poigravanju s karirastimi vzorci, še posebej pri elegantnem karirastem suknjiču, ki je videti odlično, če ga nosimo v kombinaciji z zabavnimi božičnimi puloverji.

Božični zabavi se bodo s celotno ponudbo sezonskih potiskov in okraskov pridružili tudi otroci, odeti v kariraste vzorce in puloverje pa bodo videti kar se da urejeni.

"Obožujem videz proslavljanja v tej praznični sezoni pri H&M," pravi Ann-Sofie Johansson, H&M-ova Head of Design, New Development. "Ženska oblačila se lesketajo ali pa na nov način uporabijo tradicionalno rdečo barvo, medtem ko so moški videti praznično oblečeni v različnih karirastih oblačilih, otroci pa v različnih zabavnih potiskih."

Skozi vso praznično sezono bo H&M zbiral sredstva za CARE, humanitarno organizacijo, ki podpira revne ženske in dekleta v boju proti globalni revščini. H&M bo v vseh prodajalnah prodajal poseben komplet darilnih nalepk. Za vsak prodani zavojček bo sklad H&M Conscious Foundation organizaciji CARE podaril dvojni znesek prodajne cene.

Novo na Metroplay: Lia Zuljan in Milena Gasparin o ustvarjanju UGC vsebin, njuni karierni poti in konkurenci