Po skoraj enoletnih govoricah o njenem odhodu je pred nekaj dnevi legandarna Donna Karan (66) napovedala, da se umika s položaja kreativnega direktorja svoje modne znamke Donna Karan International.
Podjetje, ki je luč sveta ugledalo leta 1984, je v kratkem času postalo pravi uspeh, saj oblikuje kreacije, primerne za urbane ženske, ki si od oblačil želijo eleganco in večni dizajn.
Dejala je, da podjetje ostaja v dobrih rokah z močno povezano in sposobno ekipo, še vedno pa bo ostala del ekipe, vendar le kot svetovalka. Čeprav se septembra ne bodo predstavili na newyorškem tednu mode, zagotavlja, da blagovni znamki DKI in DKNY čakajo še veliki uspehi.
Donna je napovedala, da želi več časa posvetiti filantropiji, po kateri je znana že od svojih začetkov - predvsem se osredotoča na otroke socialno ogroženih skupin ter jim poskuša omogočiti izobrazbo in zdravstveno varstvo.
Prav tako želi svojo energijo usmeriti v znamko Urban Zen, ki se ukvarja z oblikovanjem pohištva, nakita in različnih hišnih pripomočkov.
Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?