Chanel N°5 in Gisele Bündchen predstavljata nov simbol sodobne ženske

15. 10. 2014

Zgodba najbolj prepoznanega parfuma Chanel N°5 sega v začetke prejšnjega stoletja, ter že od svojih začetkov reprezentira esenco sodobne ženske. Častno vlogo je tokrat prevzela Brazilka Gisele Bündchen (34).

Na male enkrane prihaja nova Chanelova zgodba, ki jo je tudi tokrat režiral legendarni Baz Luhrmann (Moulin Rouge! in The Great Gatsby), mesto producentke pa je prevzela nadarjena in z oskarjem nagrajena Catherine Martin. Skupaj sta ustvarila posnetke, polne čutnosti, svežine in večne elegance, ki je za znamko tako značilna.

Kratki film z naslovom The One That I Want (tisti, ki si ga želim) je nastal s spremno melodijo skupine Lo-Fang, ki povzame rdečo nit zgodbe, ter ustvari melanhonično vzdušje, ki ga lahko občutimo, čeprav liki sploh ne spregovorijo.

Film zaznamujejo močni momenti, ki se prelivajo v čudovito zgodbo močne ženske, ki je kos situacijam, zna ljubiti sebe in svet okrog nje.

V vlogo Chanelove ženske se je Gisele odlično vživela. Najbolj prepoznana Brazilka je priznala, da je počaščena, da so jo izbrali za obraz kampanje kultnega parfuma.

 Iz hiše Chanel so sporočili, da je Bündchenova vlogo pridobila zaradi svoje naravne lepote, ter življenjsko potjo, ki je marsikateri ženski lahko navdihujoča in spodbudna.

Gisele namreč v svojem življenju krmari med uspešno manekensko kariero, materinstvom, zakonsko zvezo, podjetništvom, okoljevarstvom in najrazličnejšimi izzivi.

Novo na Metroplay: Tjaša Železnik in Franci Krevh│Najbolj pomembno je, da otroci poslušajo glasbo