Lifestyle Promocijsko sporočilo

1.500 razlogov, zakaj morate vsak mesec nekaj minut nameniti samopregledu dojk

14. 10. 2022
Deli
1.500 razlogov, zakaj morate vsak mesec nekaj minut nameniti samopregledu dojk (foto: Zala)
Zala

Prvi razlog je gotovo ljubezen do življenja! Svoje razloge za redno samopregledovanje dojk pa z nami delijo tudi ženske, ki bolezen najbolje poznajo – prebolevnice raka dojk. In bistven skupni razlog je, da je bolezen lahko ozdravljiva, če je dovolj zgodaj odkrita.

V Sloveniji za rakom na dojkah vsako leto na novo zboli več kot 1.500 oseb. Tudi to je več kot tehten razlog, da smo pozorne in aktivno skrbimo za svoje zdravje ter k temu spodbujamo še svoje najbližje. Bolezen je namreč dobro ozdravljiva, če je odkrita dovolj zgodaj

Za vse to se že 24 let zavzema blagovna znamka Zala, dolgoletna podpornica Združenja Europa Donna Slovenija, ki aktivno ozavešča o problematiki raka dojk v Sloveniji, in v ta namen letos svojim uporabnikom ponuja najmanj 1.500 razlogov, da aktivno uravnajo tehtnico življenja v ravnovesje.

V sodelovanju z Združenjem Europa Donna Slovenija in Agencijo Pristop ter drugimi podporniki je Zala svojo komunikacijsko moč usmerila v posebno akcijo, s katero ozaveščajo o raku dojk oz. o pomenu rednega mesečnega samopregledovanja dojk, ki je ključno za zgodnje odkrivanje raka in vpliva na boljše preživetje.

Da bi čim več ljudi spodbudila k rednemu mesečnemu samopregledovanju dojk, je blagovna znamka Zala za omejeno obdobje odstopila embalažo svojega najbolj prodajanega artikla, izvirske vode Zala, in s posebno etiketo komunicira z nami. Sporočilo je jasno: Ne odstopite od svojih 1.500 tehtnih razlogov, zakaj si je treba vsak mesec redno pregledati dojki!

Izkušnje iz prve roke

Svoje razloge za redno samopregledovanje pa so v namen ozaveščanja delile tudi osebe, ki bolezen najbolje poznajo – prebolevnice raka dojk. Jana, Mojca, Bojana, Špela in Irena so pogumno delile svojo izkušnjo s svetom in se izpostavile za dober namen. S tem so postale tudi nosilke kampanje, ki je poleg posebne embalaže tako zaživela tudi na digitalnih kanalih, družbenih omrežjih, v zunanjem oglaševanju, v sodelovanju z ambasadorji znamke in društva ter z aktivacijo na dogodkih.

Dobri namen lahko podprete tudi sami. Etiketa Zale je opremljena s QR-kodo, ki vodi na spletno stran Združenja Europa Donna Slovenija. Tu lahko potrošniki podprete Sklad Mojce Senčar na različne načine. Donirate pa lahko tudi s sporočilom POGUMNA5 na 1919.

Rak dojk ne izbira starosti, ne barve kože, niti spola. Lahko se zgodi kadarkoli komurkoli. Zato vas tudi na uredništvu Elle spodbujamo k rednim samopregledom. Vsaj enkrat mesečno namenite nekaj minut svojemu zdravju!