Lepota Promocijsko sporočilo

Vsi vrhunci ženskega dneva s Storyjem v Maxiju!

26. 5. 2016
Deli
3 / 53
Primož Predalič

Ženski dan je minil v duhu dobrega razpoloženja in strokovnjakov, ki so na predavanjih predajali svoja znanja in izkušnje.

Blagovnica Maxi je v sodelovanju z založniško hišo Adria Media pripravil dogodek, katerega rdeča nit so bila predavanja z različnimi tematskimi sklopi: ličenje in nega kože s podjetjem Clinique, zdrava prehrana v družbi nutricionistke Mojce Cepuš, skrivnosti oblačenja Lee Pisani ter nega nohtov kozmetike Alessandro. Šest srečnih udeleženk je z nagradno igro prejelo lak za nohte Striplac ali naravno manikiro, vse pa so se lahko razvajale še v omamnih vonjih parfumov Dolce & Gabbana.

Za vse tiste, ki ste ta izjemen dogodek zamudile, pa v nadaljevanju navajamo nekaj modrih nasvetov in iskric spoznanj s predavanj in predstavitev z Maxi dneva z revijo Story. Tudi zato, da se boste naslednjič lažje odločile in se nam na podobnih dogodkih pridružile.

Z Maxi dneva z revijo Story!

Zdrava prehrana

Danes vsi živimo zelo hitro in stresno. To se seveda pozna na vseh področjih življenja in temu primerno se tudi prehranjujemo. Vendar pa stiska s časom ne bi smela vplivati na kakovost hrane, ki jo vnesete v telo. Kolikokrat ves dan ne jemo skoraj nič, zvečer pa potem vase zmečemo v telo vse, kar nam pride pod roke, in izpraznimo hladilnik. Velika napaka. Mogoče tudi zato, ker imamo v mislih, da moramo jesti trikrat na dan. Vendar pa ni več povsem tako, saj bo prav tudi, če so obroki le trije, se pravi zajtrk, kosilo in večerja, ki pa naj bo seveda lahka.

Certificirana nutricionistka Mojca Cepuš je udeleženkam na zelo poučen in prijeten način približala nekaj uporabnih nasvetov za bolj zdravo prehrano. Eden od najbolj zanimivih nasvetov pa je bil gotovo odgovor na vprašanje: Koliko sladkarij na dan?

  • "Seveda čim manj, oziroma ker prihaja poletje, si vzemimo za orientacijo sladoled. Na dan naj bi si ga lahko privoščili okoli 100 kalorij, se pravi eno kepico. Vendar pa je odvisno tudi od tega, ali je to sadni ali mlečni sladoled."

Ko ne znamo kupovati

Verjetno ste že kdaj kupili kaj, česar si na primer niste mogli privoščiti in česar tudi potrebovali niste. A tisti hip se vam je zdelo, da to morate kupiti in da to tudi nujno potrebujete. Seveda je odgovor 'da'. Kriv je namreč preveč dejaven nukleus akumbens. Sveženj nevronov ali možganski center za nagrajevanje namreč lahko postane preveč dejaven tisti hip, ko vidite izdelek, ki vam je všeč. In potem se zgodi, da so v omari oblačila, ki jih redko ali pa celo nikoli ne oblečete.

Lea Pisani pravi, da imamo predvsem ženske težavo z impulzivnim in premalo načrtovanim nakupovanjem. Vsako dobro stvar pa je treba načrtovati. Dobre nakupe praviloma opravimo na začetku sezone, ko so trgovine še dobro založene. Seveda si moramo tudi želeti bolj usklajeno garderobo. "Ženske mi ponavadi povedo, da ne nosijo do 80 odstotkov oblačil. Moški so pri tem uspešnejši, saj znajo svojo garderobo bolj usklajevati. Sami se najbolje odločajo, veliko bolj vedo, kaj jim pristaja in v katerih barvah so videti najbolje," pove Lea.

5 naravnih katastrof v omari po mnenju Lee Pisani:

  • Pajkice
  • Neustrezna velikost oblačil
  • Previsoke pete
  • Nenošenje nedrčka
  • Prenizek pas na hlačah

Zanimivo, ni res? Lea Pisani pa ima še en set zanimivih stilističnih namigov. Med drugim je z obiskovalkami dogodka delila 5 stvari, ki moškim niso všeč in se jim bodo ženske zato morda želele ogniti:

  • Moški ne marajo videti žensk v moških oblačilih. To se jim nikakor ne zdi privlačno.
  • Če se le da, se izognite tako imenovanim hlačam aladinkam in pa kombinezonom.
  • Prekomerno naličen obraz bo dosegel pri moških nasproten učinek, kot bi si ga želeli, poleg tega niso najbolj navdušeni nad preveč tatuji na ženski koži.
  • Če že morate imeti kakšen živalski vzorec na oblačilu, naj bo to diskretno, nikakor pa se vanj ne oblecite od nog do glave.
  • Balerinke in ugice naj bi bile prave ubijalke strasti, tako vsaj pravijo moški.

Negovane in dišeče

Številne udeleženke Maxi dneva so lahko po mili volji testirale različna lepotila, pa tudi izvedele marsikaj koristnega o negovalnih izdelkih, lepotilih in parfumih.

Jadranka Krajnc je tako na koži ene od udeleženk testirala izdelke Clinique, ki ima tudi do konca dodelane izdelke za čiščenje kože v treh korakih. Sistem za nego kože 3-Step je z nami že več kot 40 let! Pot do čudovite kože pa je tako preprosta kot ena, dva, tri. Sistem je že pred 46 leti patentiral vizionarski dermatolog dr. Norman Orentreich.

Naj na tem mestu predstavimo učinkovito čiščenje kože v zgolj treh korakih:

  • 1. Čiščenje s tekočim ali trdim milom.
  • 2. Odstranjevanje odmrlih celic z enim od losjonov Clinique.
  • 3. Vlaženje kože z vlažilcem Clinique.

Naj za vse tiste, ki niste vedele, da Clinique velja za prvo razvito prestižno kozmetično znamko dermatologov, saj je luč sveta ugledala leta 1968, povemo še, da je njihovo poslanstvo vedno bilo: ponuditi najboljše in najučinkovitejše linije izdelkov, ki izboljšajo videz vseh tipov in barv kože. Vsi njihovi izdelki so strokovno testirani in uporabljajo formule najnovejših znanstvenih dognanj. V svetu tako veljajo za eno vodilnih podjetij v svetovnem merilu na področju nege kože. Izdelki so alergijsko testirani in stoodstotno neodišavljeni. Clinique ponuja izdelke za ženske in moške vseh starosti in ras, prodajajo pa jih v več kot 135 državah.

Še trije nasveti za vse tiste, ki rade lepo dišite:

  • Da bo parfum trajal dlje, ga hranite v temnem prostoru, saj bo tako ohranil kemijske lastnosti in bo dlje časa nespremenjen.
  • Dišavo nanesite neposredno na kožo, po možnosti tja, kjer se zazna utrip srca.
  • Parfuma v kožo ne vtirajte. Razpršite ga in pustite delovati.

O dogodku so povedali

Pia Mihelj iz Ljubljane:

  • "Za dogodek mi je povedala prijateljica. Najbolj sem se veselila predavanja o negi kože in prehrani. Res sem izvedela veliko zanimivega. In ja, še se bom udeležila podobnih dogodkov."

Eva Drobnič iz Ljubljane, študentka filozofske fakultete:

  • "Za dogodek sem izvedela na internetu, in ker me zanimajo vsa področja, ki ste jih obravnavali, sva se s prijateljico prijavili. Najbolj zanimivo mi je bilo predavanje o dišavah, poleg tega sem bila še izžrebana za darilo."

                                                                                                                

logoti