Ko smo na uredništvu Elle prvič vdihnile v nosnice novo različico ikonične Givenchyjeve dišave, smo tudi tiste najbolj pridne v sebi začutile kanček nagajivosti, drznosti, celo predrznosti. V slogu samo enkrat se živi smo si v hipu zaželele ... no, živeti. Absolutno živeti!
Vonj, ki te ''sili'' živeti!
Nova različica ikonične dišave L'Interdit - L'Interdit Absolu - je tako intenzivna, drzna in obenem prefinjena, da se, ko jo nosiš, dobesedno počutiš kot superženska. Leto, od katerega se poslavljamo, je tako prav poseben mejnik v zgodbi emblematične Givenchyjeve dišave L'Interdit, ki nam utira pot v radikalno dimenzijo življenja, ter obenem tudi mejnik za nas. V novo leto bomo, ovite v ta vonj, odšle drznejše, absolutno svobodnejše, s tistim pravim občutkom, da zmoremo vse. Ves čas smo živele po pravilih in pridno opravljale vse vloge, ki nam jih je življenje prisodilo, zdaj pa si bomo privoščile še nekaj čisto zase.
Moški pridih še doda moč
Vonj L'Interdit Absolu ima prav gotovo tolikšno moč preobrazbe tudi zato, ker briše meje med spoloma in s seboj prinaša kanček moškega navdiha. Mojstri parfumerji Dominique Ropion, Anne Flipo in Fanny Bal so to dišavo potisnili do vrhunca in poskrbeli za novo obsesijo tudi zato, ker lahko pritegne tako moške kot ženske.
Nove sestavine še bolj poudarijo prvotno kompozicijo, njeno globino in magnetno privlačnost. Moč izvirnega šopka belih cvetov – pomarančnih cvetov, tuberoz in sambac jasmina – je zdaj prepletena s sivko in kardamomom, obenem pa povzdignjena še z živahnim nerolijem. Ko se cvetličnemu osrčju pridružijo globoke lesne osnovne note, ki jih ogreje kašmeran, pa se meje med prepovedanim in dovoljenim povsem zabrišejo. Tako kot tudi med moškim in žensko. Zasvajajoči spodnji tok prepovedanih not tobaka, cistusa in absolutov ruma nato le še poveča ta čar. Čutnost je tako intenzivna, da očara čisto vse čute.
Tudi kampanja in steklenička v duhu (pre)drznosti
Rooney Mara je že vse od leta 2018 obraz dišave L'Interdit in odlično pooseblja njene vrednote - njene drzne filmske odločitve so dokaz njene neustrašnosti. Givenchyjeva nova kampanja pa je bila v tem duhu posneta v slogu filma noir, navdihnjena s temačno estetiko detektivskih romanov. Glavna junakinja v črni čipkasti obleki, oblikovani v ateljejih visoke mode Givenchy, v Parizu raziskuje njegove podzemne skrivnosti, pri tem pa sledi svojim notranjim instinktom in radovednosti. Gre za potovanje, ki jo popolnoma osvobodi.
Steklenička dišave L'Interdit Absolu je - prav tako kot dišava in kampanja - pronicljiva in radikalna predelava prejšnjih. Njeni vitki štrleči robovi oblikujejo čutno obliko, zaradi notranjosti iz črnega laka pa je popolnoma nepregledna. Vezalka okoli vratu, zapečatena z logotipom 4G – prav tako v črnem laku – je popoln zaključek uniseks dizajna celotne podobe.