Novosti Promocijsko sporočilo

Šamponi za otroke in za nas!

21. 11. 2018
Šamponi za otroke in za nas!

Na uredništvu revije Elle in na uredništvu spletne Elle vlada filozofija, da je v svetu kozmetike zelo pomembno, da zadeva deluje, hkrati pa ne vsebuje agresivnih sestavin, ki škodujejo zdravju in okolju.

Vedno v koraku s časom se obnašamo vse bolj ekološko in vse bolj s težkim srcem sprejemamo trende, ki niso vsaj deloma navdihnjeni z zeleno zavestjo. Zelena zavist pa pri nas ni zaželena. Tako bomo v vsakem primeru zelo vesele, če se šamponi in balzam 4KIDSANDUS 'primejo' Slovencev, torej jih v naši deželi vzamemo za svoje in začnemo redno uporabljati. S tem ne bomo podprli samo pogumnega in dobronamernega para svežepečenih podjetnikov, temveč bomo podprli tudi okolje in predvsem svoje zdravje.

Se strinjam, malo smo 'zafilozofirale', a ti izdelki za nego las v trdni obliki si zaslužijo vsaj to. »Nekako v podzavest so nama privzgojili, da se dobro vrača z dobrim, in v to oba trdno verjameva,« med drugim pravita njihova 'mama in ata', Vanja in Jure.

V trendu

Ko šampon vzamemo iz škatlice, v hipu postane jasno, da je izdelek povsem v koraku s trendi. Narejen za nas! Nima samo kozmetične in zelene vrednosti, temveč je zasnovan celostno – in tako je tudi oblikovan tako, da je na svojem črnem podstavku dobrodošel kar kot dekorativni moment na kopalniški polici.

Prijazni uporabi

Šamponi 4KIDSANDUS pa so povrhu še prav nič podobni preostalim zdravju neškodljivim oziroma neoporečnim kozmetičnim izdelkom, ki jih poznamo, saj so zelo prijazni uporabi. To pomeni, da med uporabo nimaš občutka, da 'se nič ne dogaja', da ne učinkujejo, saj se med drugim prav lepo penijo, in tako dajejo vtis čisto 'pravega šampona'. A so več kot to.

Vanja in Jure ob vsem tem povesta: »S stavkom, da šampon mora biti drugačen od vseh šamponov na trgu, se je začel razvoj izdelka. Prvo vodilo: šampon mora biti 100 % naraven, brez konzervansov. Možna izvedba je bila omejena zgolj na trdi šampon, ob kateri smo se znebili tudi emulgatorjev. Sicer je razvoj zahteval nekaj časa, a se je na koncu z inovativnim trikom uspešno končal. Naključje? Mogoče, vendar dobro se z dobrim vrača. Na trgu je sicer nekaj trdih šamponov, ampak noben ni izdelan tako kot naš. Posebnost je, da surovine v našem šamponu v nobeni fazi niso termično obdelane, kar pomeni, da v procesu izdelave ohranijo večino hranljivih snovi. S trdim šamponom pa smo se z lahkoto rešili še plastične embalaže, in tako posredno prispevali k čistejšemu okolju.«

Če zdaj še povzamemo vse dodane eko vrednosti …

Šamponi 4KIDSANDUS

so v trdni obliki in so lahko pakirani v kartonastih škatlah brez potrebe po uporabi plastike.

ne vsebujejo vode, zato ne potrebujejo emulgatorjev in konzervansov (torej so brez parabenov, kar je danes v kozmetični industriji zelo iskana značilnost izdelkov).

vsebujejo velik delež rastlinskih vrst masla in olj, mamljive vonje pa nudijo le naravni eterični in rastlinski izvlečki.

so pH nevtralni izdelki, in tako primerni tudi za ljudi z najbolj izbirčnim lasiščem.

so, kot namiguje ime, namenjeni tudi umivanju otroških lasišč.

Na voljo so

... v megamarketih Interspar po Sloveniji, in sicer za štiri tipe las. Prepoznate jih po različnih barvah: črn šampon za mastne lase, rumen šampon za sijoče barvane lase, rdeč šampon za obnovo poškodovanih las in bel šampon proti prhljaju. Šampone dopolnjuje še balzam za obnovo in sijaj las.

Vanja in Jure pa sta nam za konec povedala: »Izbira kolekcije izdelkov za vstop na trg je lahko loterija. Proučiš izdelke, proučiš trg, proučiš konkurenco, na koncu pa vidiš, da si brcnil v temo. Na srečo smo manjši proizvajalec, ki se lahko hitro prilagodi zahtevam trga. V tem primeru smo bili dovolj fleksibilni ter smo že na začetku poti na odziv odreagirali. Je pa to finančno breme, ki ga moraš nekako načrtovati in biti nanj pripravljen. Vesela sva, da se je iskren trud poplačal s sprejetjem blagovne znamke na trgu.«

In še: »Lepše in boljše promocije pri plasiranju izdelka podjetij v projektu Štartaj Slovenija si ne bi mogli zamisliti. Veselimo se sodelovanja na vseh področjih, marketingu, prodaji, promociji … Trudimo se po najboljših močeh, da izpolnjujemo vse zahteve partnerjev v projektu. Njihova podpora nam pomeni ogromno in se veselimo skupnega sodelovanja. Upam, da čim dlje. Zagotovo pa nam največ pomeni promocija, ki si jo sami nikoli ne bi mogli privoščiti.«

Če vam še ni dovolj, pa pobrskajte po:

www.4kidsandus.com

https://www.facebook.com/4kidsandus/