''I wanted to be the person who bottled the energy of New York City.”
(Donna Karan)
DKNY predstavlja seksi kampanjo za svoji originalni ženski in moški dišavi.
Dišava
Predstavljena leta 1999 je dišava DKNY Original hitro postala svetovna fascinacija. V stekleničko ujeta energija New York City-a je zapeljala ljudi po vsem svetu. Po več kot 10-ih letih je ta dišava še vedno na seznamu najbolje prodajanih dišav. Da bi proslavila ta uspeh, je Donna Karan obstoječi dišavi podarila novo embalažo - in ustvarila novo seksi EDT inačico za ženske.
DKNY Women Energizing Eau de Toilette je sveža verzija originalne dišave DKNY Women in predstavlja s soncem obsijan New York City.
Kreirana iz koktejla citrusov, tropskega cvetja, paradižnikovih listov in začinjena z drznim brizgom ohlajene vodke, je moderna in brezčasna - tako kot New York City.
Kampanja
Ko je leta 1999 DKNY lansirala dišavi s svojim podpisom, je bil poljub pravi. Mladoporočenca Esther Canadas in Mark Vanderloo sta stala na dežju, z NYC v ozadju, zaklenjena v objem.
Da bi ujela čarobnost relansiranja, je Donna Karan tudi tokrat k sodelovanju povabila par v resničnem življenju, Anjo Rubik in Sasha Knezevica, ujeta med poljubljanjem v morju rumenih taksijev mestnega vrveža in horizontu visokih nebotičnikov. Avtomobilske hupe in sirene se oglašajo v bližini, a par ostane popolnoma nepremičen v svojem ukradenem trenutku čiste zaljubljenosti.
Anja Rubik in Sasha Knezevic sta tipična prebivalca New Yorka, po zgodbi in po stilu. Anja se je rodila na Poljskem, rasla v Grčiji, Kanadi in Južni Afriki; Sasha pa je rasel v Srbiji in Avstriji. Vsak po svoje sta prišla v New York, postala ena izmed top modelov, se srečala, zaljubila in skupaj ustvarjata revijo “25 Magazine”. Živita na Manhattnu.
Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?