Kozmetika, ki jo v Italiji kupujejo namesto spominkov, povsem obnorela svet

20. 9. 2025
Kozmetika, ki jo v Italiji kupujejo namesto spominkov, povsem obnorela svet (foto: Profimedia)
Profimedia

Ko se boste naslednjič znašli v Milanu, Rimu, Parmi, Firencah ali na Sardiniji, ne zamudite priložnosti, da domov prinesete nekaj, kar diha z Italijo, a je drugje težko dosegljivo.

Te lepotne znamke in njihovi izdelki so kot modni nakit: avtentični, omejene izdaje in prežeti z duhom italijanske tradicije in inovacije.

Sedem lepotnih izdelkov, ki jih lahko kupite samo v Italiji

Officina Profumo – Farmaceutica di Santa Maria Novella – Antica Acqua di Colonia

Ta tradicionalni vonj, ustvarjen že leta 1612 v Firencah, je več kot parfum – je zgodovinska čarovnija, vonj preteklosti in razkošja. Antica Acqua di Colonia spada med klasične kolonjske vode, katerih bistvo temelji na citrusnih notah. Tradicionalno vsebuje bergamotko, limono, pomarančo, mandarine, cedro in grenivko, z dodatki sivke, nerolija, rožmarina, timijana, petitgraina, jasmina in izopa. Najbolj pristno izkušnjo nakupa ponuja sama Officina v Firencah, na naslovu Via della Scala 16, znotraj kompleksa cerkve Santa Maria Novella. Na voljo je tudi na drugih italijanskih lokacijah, med drugim v Rimu in Toskani.

Acqua di Parma – Colonia (avtentična različica)

Čeprav je blagovna znamka danes prisotna globalno, je nakup v Italiji, v originalni steklenički, v zibelki znamke – Parmi, izkušnja, ki naredi ta parfum še posebej dragocen. Tam lahko začutite vsak dih svežine in elegance Italije.

Blagovno znamko Acqua di Parma je leta 1916 v Parmi ustanovil baron Carlo Magnani. Parfum je hitro postal simbol italijanskega stila in prefinjenosti, priljubljen med elito 20. let, pa tudi kasneje – zveste so mu bile slavne osebnosti, kot sta Cary Grant in Audrey Hepburn. Recept iz leta 1916 je ostal skoraj nespremenjen.

Zamude in odpovedi letov: več evropskih letališč tarča kibernetskega napada

Acqua di Parma – Colonia diši po osvežujoči mešanici sicilijanske limone, bergamotke in sladke pomaranče, oplemeniteni z aromatičnimi notami sivke, rožmarina in vrtnice, s toplo lesno osnovo vetiverja, sandalovine in pačulija.

Radice Apothecary – organske kreme iz Toskane in Rima

Radice Apothecary je italijanska družinska organska znamka tretje generacije. Farmacevtka Jasmine Urzia, ki nadaljuje tradicijo svoje babice iz Rima, uporablja rastlinske sestavine, vzgojene na družinskem posestvu v Toskani.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Radiće (@radicebeauty)

Vsi izdelki so ročno narejeni v majhnih serijah, izključno iz surovih, ekoloških in divje nabranih sestavin, brez sintetičnih dodatkov, parabenov, konzervansov in umetnih dišav.

Na primer, krema Myrrh Facial Cream združuje smolo kadila, šipkovo olje, šentjanževko in karitejevo maslo ter ustvarja bogato, a lahko formulo, ki vlaži, učvrsti in zmanjšuje znake staranja.

Borghese Roma – Fango aktivna maska

Ikona toskanske balneološke dediščine – maska, ki so jo italijanski saloni proslavili že leta 1985, dostopen samo v Italiji in prepoznaven po svoji globinski detoks formuli. Sestava na osnovi bentonitne gline temeljito čisti pore, medtem ko izvlečki sibirskega ginsenga in čage ščitijo kožo pred onesnaženjem ter krepijo njeno odpornost. Za hidracijo poskrbijo mandljevo in avokadovo olje skupaj s hialuronsko kislino.

Borghese Roma je kultna italijanska znamka iz Rima. Leta 1957 jo je ustanovila princesa Marcella Borghese. Znamka je znana po luksuznih negovalnih izdelkih, navdihnjenih s toskanskim mineralnim blatom in spa rituali, ki združujejo naravno lepoto in moderno znanost.

L’Erbolario – Sweet Poppy Body Cream

L’Erbolario, ustanovljen leta 1978 v italijanskem mestu Lodi, se je rodil kot majhna družinska zeliščna lekarna, ki sta jo vodila Franco Bergamaschi in njegova žena Daniela Villa. Temeljil je na dolgoletnih družinskih fitoterapevtskih receptih in strasti do zdravilnih rastlin z lokalnih polj v regiji Lodi.

Posebno vrednost znamke predstavlja filozofija made in Italy – vsi izdelki so razviti in proizvedeni v Italiji, s skrbnim izborom rastlinskih sestavin, ob spoštovanju narave, z moderno fitopreparacijo ter brez škodljivih kemikalij ali testiranja na živalih.

V ponudbi so različne linije izdelkov za nego telesa in obraza, parfumi ter izdelki za dom, kot so kultne linije Frutto della Passione (pasijonka), Tè Bianco (beli čaj) in Papavero (mak), ki združujejo antioksidativne in pomirjujoče lastnosti rastlin.

Najbolj prodajani izdelki L’Erbolaria so:

  • Sweet Poppy Body Cream – vlažilna krema za telo z makovim oljem, oljčnim oljem in vitaminom E,
  • Fiore dell’Onda – parfum, izjemno priljubljen in pogosto hvaljen zaradi svoje cvetno-sveže arome ter dolgotrajnosti.

Čeprav je ta kozmetika na voljo tudi izven Italije, boste samo tam doživeli njen res avtentičen duh.

EspressOh – ličila, navdihnjena z espressom

Gre za mlado linijo ličil, ustanovljeno leta 2018, s produkti, kot so šminke in senčila, izdelanimi po preprostih, a izrazito učinkovitih formulah. Zasnovane so z italijanskim dizajnom in sestavinami, trenutno pa so na voljo le v Italiji. Izdelki so narejeni v Italiji, z navdihom v espressu, poudarkom na avtentičnosti, trajnostni naravnanosti in hitri uporabi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by espressoh (@espressoh_)

Najbolj prodajan izdelek znamke je izjemno viralen Glassy Blush – prosojno gel-rdečilo, ki reagira na pH kože in se spremeni v univerzalno rožnato nianso z dewy sijajem. Svojo slavo je doživel tudi na TikToku in med lepotnimi uredniki po vsem svetu.

@angelaxbeauty this blush is like magic 💗💫🤩 ‘glassy’ blush by @espressoh #blush #espressoh #makeup #makeuptutorial #makeuproutine ♬ original sound - Angela Chalet

Modni dvoboj Melanie Trump in valižanske princese: Melania z enim detajlom sprožila plaz komentarjev