Popoln lepotni izdelek za vaše obrvi, s katerim so videti kot po laminaciji: To je lepotna znamka, katere izdelke ste verjetno že videli, a niste vedeli, za kaj gre

25. 7. 2024
Deli
Znamka, ki jo je ustanovila vplivnica Jess Hunt in pomeni "redefiniranje lepote", je takoj postala kultna, ko so bili njeni izdelki za obrvi razprodani le nekaj minut po začetku prodaje. (foto: Profimedia)
Profimedia

Če se zadnje čase zadržujete na Instagramu ali TikToku, ste verjetno naleteli na REFY. Znamka, ki jo je ustanovila vplivnica Jess Hunt in pomeni "redefiniranje lepote", je takoj postala kultna, ko so bili njeni izdelki za obrvi razprodani le nekaj minut po začetku prodaje.

Vedno iščemo nove izdelke za nego kože in ličila in čas je, da razširimo svoja lepotna obzorja. To je zgodba o znamki za nego kože, katere priljubljenost ne neha rasti. REFY je britanska znamka, ustanovljena leta 2020, sama ideja o znamki pa je nastala leta 2018, ko sta vplivnica Jess Hunt in lepotna podjetnica Jenna Meek oblikovali izdelek za obrvi.  

Ne spreglejte:

Prepoznali sta vrzel na trgu za tak izdelek, saj je bil takrat prvi te vrste. Nato sta lansirali svojo prvo kolekcijo, katere fokus so bile obrvi v samo treh preprostih, a inovativnih izdelkih. Združili sta svoje obsežno poznavanje industrije in razvili kolekcijo izdelkov za obrvi, ki so hitro zavzele lepotni trg in njihovo blagovno znamko izstrelile med zvezde.

REFY- Poenostavljanje lepote

REFY se posveča ustvarjanju izdelkov in skupnosti, ki vas navdihujejo, da postanete najbolj samozavestni. Poudarek je na najosnovnejših izdelkih, ki so enostavni za uporabo in večnamenski ter ustrezajo vašemu življenjskemu slogu na poti, kjer sta preprostost in učinkovitost ključni. Z dajanjem na trg prvih formul in izdelkov na svetu vodimo nov svet lepote; veganom prijazen, brez krutosti in s certifikatom Leaping Bunny. Vsi izdelki so razviti tako, da ustrezajo vsem tonom in tipom kože, z dodanimi sestavinami, kot so hialuronska kislina, niacinamid in peptidi, ki vaši koži nudijo še več koristi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by REFY (@refybeauty)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by REFY (@refybeauty)

Izdelkom za obrvi, ki so bili razprodani v šestih tednih, so sledili izdelki za trepalnice, ustnice, obraz, telo, čopiči in gobice za ličenje ter lepotna torbica. Letos so šli lastniki še korak dlje in predstavili REFY Curated – omejeno serijo kapsulnih kolekcij lifestyle izdelkov, ki oživijo koncept s kosi, kot so lasni dodatki, uhani, ogledala, torbe, osnovni kosi oblačil in podobno.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by REFY (@refybeauty)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by REFY (@refybeauty)

Fotografije: Profimedia

Preberite še: 8 dišav, ki vas bodo osvojile z intenzivno noto kokosa

Priporočamo tudi: 5 dejstev o igralki Nicole Kidman, zaradi katerih je prava lepotna ikona: Nikoli ne pozabi na zaščito pred soncem, njen glavni atribut pa je odet v tančico skrivnosti

Novo na Metroplay: Žan Serčič o glasbenem ustvarjanju, ohranjanju zasebnosti in spremembah