Poiščite svojo modrino, poiščite sebe: Chanel razkril novo kampanjo za dišavo Bleu de Chanel s Timothéejem Chalametom v glavni vlogi

29. 5. 2024
Deli
Poiščite svojo modrino, poiščite sebe: Chanel razkril novo kampanjo za dišavo Bleu de Chanel s Timothéejem Chalametom v glavni vlogi (foto: promocijsko gradivo)
promocijsko gradivo

Eden najbolj priljubljenih igralcev tega trenutka se je povezal z režiserjem Martinom Scorcesejem, da bi ustvaril kampanjo in nam predstavil novo dobo ikonične dišave Chanel. 

Slavni filmski režiser Martin Scorsese je združil moči z igralcem in ambasadorjem nove Chanelove kampanje Bleu de Chanel, Timothéejem Chalametom, v kampanji kratkega filma. Navdihnjen z magnetno privlačnostjo in brezčasnim duhom svežega vonja je Scorsese skupaj s slavnim igralcem ustvaril sodobno podobo svobodnega, drznega in odločnega samoodkrivanja. Čeprav je bila omenjena akcija napovedana že lani, je zdaj težko pričakovan video končno prikazan.

promocijsko gradivo

Potem ko je leta 2010 režiral prvo kampanjo za Bleu de Chanel, je Scorsese ponovno uporabil svojo ustvarjalnost, da bi prikazal številne vidike človeka, ki utira svojo pot. "V svetu, kjer nas svetle luči slave ponavadi zaslepijo, Timothée Chalamet upodablja človeka, ki išče samega sebe, sledi le svojim instinktom, v globoko iskreni vlogi, napisani samo zanj," je dejal Scorsese.

promocijsko gradivo

Večkrat nagrajeni režiser je še dodal, kako zelo se je svet z leti spremenil, slava pa je postala veliko bolj ekstremna, kot je bila pred desetimi ali petnajstimi leti. Kratki film raziskuje občutljivo ambivalenco med pretirano izpostavljenostjo, ki jo prinaša slava, in igralčevo globoko željo po iskanju pristnosti v svoji veščini.

promocijsko gradivo

Prav zato je kratki film poln kontrastnih, črno-belih prizorov, ki prikazujejo dvojnost med temno stranjo in njegovo zvezdniško osebnostjo s sledmi modre, ki simbolizira upanje in daje sledove optimizma. Zadnji prizor tega kratkega filma prikazuje modro barvo in Chalametov lik, ki prihaja "iz oči v oči" s svojo notranjo resnico, ki ponazarja samo sporočilo kampanje: "Poišči modro, poišči sebe." 

"BLEU DE CHANEL ima pravo mero prepričljivosti in intenzivnosti, da predstavlja človeka, ki noče biti tipiziran. Moškega, ki zavrača konvencije in ki se ne boji pokazati ranljivosti skozi svojo trdo, razorožujočo zunanjost,'' je dejal Olivier Polge, ustvarjalec in parfumer Chanel. 

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc