Ta Zarina dišava naj bi tekmovala z luksuznim parfumom Toma Forda "Lost Cherry".
Slavni parfum Lost Cherry, predstavljen leta 2018, je Lost postal priljubljen med člani skupnosti ljubiteljev parfumov. Prepoznavna dišava vsebuje zgornje note grenkega mandlja, likerja in črne češnje, srednje note češnje, slive, turške vrtnice in jasmina, s spodnjimi notami vanilije, cimeta, fižola tonke, perujskega balzama, benzoina, sandalovine, nageljnovih žbic, cedre, pačulija in vetiver.
Pred dnevi je Tom Ford kolekcijo parfumov Cherry razširil z dvema novima dišavama z vonjem češnje. Poleg slavnega parfuma Lost Cherry, ki si je z leti pridobil status kultne klasike, sta zdaj v novi kolekciji Private Blend Cherry na voljo tudi Electric Cherry in Cherry Smoke.
Ne spreglejte:
- Lepotni svet uradno potrdil prihod novega trenda: Videz kratkih nohtov se v letu 2023 vrača v velikem in drznem slogu
- Vroče roza, svila in leopardji vzorec: Sharon Stone tokrat zapeljiva le v drzni pižami
- 9 trendov čevljev za pomlad 2023, ki jih bodo letos nosili vsi
Za poznavalce ni skrivnost, da Zara črpa navdih iz najbolj priljubljenih parfumov, ki jih lahko najdemo na policah parfumerij in drogerij, zato je bilo o nekaterih primerkih že slišati, zadnji, ki je prišel v javnost, pa bo navdušil vse ljubitelje sadnih dišav.
View this post on Instagram
Za to sadno-sladko dišavo, v kateri boste začutili note črne češnje, grenkega mandlja in likerja, morate odšteti več kot 300 evrov za 50 ml, če pa želite, morda poskusite Zarino ugodnejšo različico Cherry Smoothie za 15,59 evrov.
In v Zarini dišavi boste v zgornjih notah zaznali vonj češnje in sladkega mandlja, nekateri pa celo trdijo, da je njena obstojnost glede na ceno presenetljiva.
View this post on Instagram
Fotografije: Profimedia
Preberite še:To je 10 modnih barv, ki bodo v trendu za pomlad in poletje 2023
Priporočamo tudi:Lepotni svet je obnorel najnovejši TikTok nasvet: Pravilo 5,5 cm za razumevanje idealne dolžine las je trend, ki ga morate preizkusiti
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc