Mlada generacija iz Kitajske ima novo lepotno obsesijo: mineralno vodo za manj kot evro.
Vatne palčke namočite v mineralno vodo in to je vse. Že nekaj mesecev na kitajskih družbenih omrežjih vlada lepotni trend, ki dosega na milijone ogledov: mineralna voda. In to ne kar tako: mineralna voda Wahaha naj bi bila najcenejša na trgu. Zakaj tako navdušenje? Zdi se, da je ta voda cenjena zaradi svojih domnevnih kozmetičnih prednosti, kar močno moti blagovne znamke za nego kože, ki si prizadevajo pridobiti potrošnike, kot so si jih nekoč.
To je pojav, ki poudarja širšo stvarnost: negotovost mlajše generacije. Zaradi manjše kupne moči opuščajo pogosto drage izdelke za nego kože in se odločajo za poenostavljene in predvsem cenovno zelo ugodne postopke.
Preberite še:
- Pozabite na oversize suknjič, to je to je kos, ki ga je zamenjal to zimo in ga lahko nosite v vsaki situaciji
- To je sadje, ki ga lahko uživate kot gurmansko sladico za izgubo teže: Odpravlja napihnjenost, čisti črevesje in pospešuje presnovo
Lepotna izbira, ki jo narekuje ekonomija
20-letna Sun Zhongwei, ki je dala intervju za spletno stran Sixth Tone, mora živeti z omejenim proračunom. Že nekaj mesecev svoje losjone za toniziranje nadomešča s to znamenito mineralno vodo. Pojasnjuje: "Če v trenutnih gospodarskih razmerah obstaja način, kako z majhnimi stroški doseči odlične rezultate, bo gotovo vsak pripravljen eksperimentirati." Čeprav še ni opazil nobenih spektakularnih učinkov, številni vplivneži zdaj hvalijo prednosti te vode. Predstavljajo jo kot verodostojno alternativo tradicionalnim izdelkom za nego kože, ki so včasih pregrešno dragi.
Na kitajskih omrežjih hashtagi, kot so #Wahahafacemasks #Wahahapurifiedwate, privabljajo na tisoče ogledov. Wahaha, novi ljubljenec generacije Z, doživlja nepričakovan uspeh. Zaradi tega se zanj zanimajo vplivneži, zaradi česar je trend še bolj viralen. Da bi nadomestili tradicionalne maske iz blaga, uporabniki v vodo Wahaha namočijo tradicionalne bombažne blazinice, ki naj bi bile enako učinkovite kot izdelki za nego kože, ki so na voljo na trgu. Bi lahko francoski vplivneži kmalu zamenjali drage serume z vatiranimi blazinicami, namočenimi v Evian vodo?
View this post on Instagram
Novo na Metroplay: "V vsakem žanru najdeš dobre in slabe pesmi." | Raiven