Lepotno: Claudia Schiffer, L'Occitane, Valentino, Joop!

Kratke lepotne novice.

Lepotno: Claudia Schiffer, L'Occitane, Valentino, Joop! - Foto: Fotografija promocijsko gradivo, Fotografija Imaxtree

Lastna kozmetična linija

Claudia Schiffer

Ena izmed najpopularnejših manekenk vseh časov, Claudia Schiffer, nadaljuje z delovnimi zmagami.

Potem, ko je postala zaščitni obraz modne hiše Chanel za kolekcijo jesen/zima, bo Nemka kmalu predstavila svojo lastno linijo kozmetičnih izdelkov. Model medijem še ni potrdil informacije, a po pričanju virov blizu manekenke, naj bi linija na tržišče prišla že naslednje leto. Claudia se bo tako pridružila številnim slavnim osebam, ki hočejo svojo popularnost maksimalno izkoristiti.

Organska linija

L'Occitane en Provence

L’Occitane en Provence, proizvajalec naravne kozmetike za nego telesa, katere glavna sestavina je lavanda z lokalnih francoskih farm, bo v pomladnih mesecih predstavil svojo novo kolekcijo organskih produktov za nego obraza, poimenovano Organic Olive Oil Cream Based Care.

Med izdelki bodo tako čistilna pena ter mleko, obrazna maska, vlažilna krema in osvežilna vodica v pršilu. Kolekcija bo na voljo od aprila meseca.

Nove dišave

Valentino, Joop!

Italijanski modni oblikovalec Valentino je predstavil novo dišavo.

Parfum vsebuje note penečega pomela, cvetove sočne hruške in magnolije. Preplet čutnih pomarančnih cvetlic, v kombinaciji z nežno ženstveno mimozo (simbolom ženske moči) in listov vijolice. Osnovne sestavine vsebujejo parfumsko noto riževe pare, sposojene iz kulture nesmrtnih dišav, kjer naj bi se divji eksperimenti dogajali bolj pogosto. Poleg tega, sta tu še heliotrop in orhideja (vanilija).

Vse skupaj pa je ujeto v stekleničko oblike brušenega diamanta, ki predstavlja večnih Valentinovih toalet, rezani kristal pa predstavlja razkošno tehniko vezenja, po katerih je hiša znana.

Nemška modna znamka Joop! nadaljuje z razvijanjem dinamičnega parfumskega portfolija in bo predstavila par dišav, imenovan Thrill for Her in Thrill for Him.

Thrill zanjo je delo Alexandra Kosinskega, medtem ko je Thrill zanj ustvaril Christophe Raynaud. Ciljna skupina so urbani ljudje, v njihovih 20ih, 30ih. Dišavi naj bi bili označeni kot orientalski, saj vsebujeta zrna tonke, vanilijo ter sandalovino. Parfuma bosta na voljo od februarja po vsem svetu, spremljali pa ju bodo tudi reklamni televizijski in tiskani oglasi. Televizijski spot, kjer bosta svoboden in seksi Thrill par upodobila modela Masha Novoselova in Benj Lee, naj bi se odvijal na zadnjih sedežih črnega taksija.

Najbolj brano