Kratke lepotne novice.
Nove predstavnice negovalne kozmetike Biotherm
Biotherm že dela plane za naslednje leto za dvig svojega položaja pri naravnih proizvodih z obilico novih produktov za moške in ženske, ter s tremi novimi reklamnimi predstavnicami.
Kozmetična hiša, pod lastništvom L’Oréala, je podpisala pogodbe z modeli Sasho Pivovarovo, Mirhé Grimmelmann ter Tasho Tilberg za individualni nastop v reklamni kampaniji za proizvode Aquasource, Age Fitness in Rides Repair. Meseca januarja bodo predstavili tudi Biosensitive, kremo namenjeno občutljivi koži, aprila pa Rides Repair Chroma-Lift, kolekcijo proti staranju.
Coty z Antoniom Banderasom
Coty je v petek razkril sodelovanje s španskim igralcem Antoniom Banderasom.
Coty Beauty, ki v svetu drži prvo mesto med proizvajalci parfumov, je objavil distribucijo igralčeve dišave, ki bo na voljo vse ob januarja leta 2009. Podjetje že prodaja dišave, pod katere so se podpisali Prada, Nina Ricci, Carolina Herrera ter Paco Rabanne. Vročekrven Španec, ki je do lansiral sedaj osem dišav tako za moške kot za ženske, lahko od tega sodelovanja pričakuje še večji prodor na dišavni trg.
Risani junaki zavzeli kozmetiko
Pri Rescue Beauty Lounge so inspiracijo za predjesensko kolekcijo lakov za nohte našli v risanem junaku SpongeBob Square Pants in ustvarili paleto barv podobno tej spužvi. Nato so pri MAC-u posvetili kolekcijo tudi v Sloveniji znani mački, Hello Kitty.
Sedaj pa jim sledi tudi Too Faced Cosmetics. Pri tej kozmetični hiši so uporabili nesmrtno risano junakinjo - Smrketo.
Smrkci, prijazna gozdna bitja z belimi klobuki, ki so oktobra praznovali Abrahama, so tako dobili lastno kolekcijo ličil. The Smurfette Collection (o.p. Smrketina linija) bo vsebovala 5 različnih barvnih palet za oči, usta ter obraz. Kolekcija se bo na prodajnih policah znašla tekom decembra.
Ljubka Arden
Elizabeth Arden se počuti prikupno. Ta kozmetična hiša bo konec februarja prihodnjega leta na police postavila novo dišavo pod imenom Pretty.
"Za popolno lepoto, moraš najti skladnost med nego kože, pravilno izbiro barvo kozmetike in dišavo. In ta dišava za nas predstavlja to piko na i, " so dejali pri Elizabeth Arden.
Novo na Metroplay: "Ni uspeha brez trdega dela." | Maja Štamol Droljc