Potem ko je bila pet let obraz kozmetičnega velikana Cover Girl (še prej pa ambasadorka Lancome), hollywoodska zvezdnica Drew Barrymore predstavlja lastno znamko kozmetike Flower.
Igralka, producentka režiserka in novopečena mamica pravi: "Sem največja navdušenka nad ličili na planetu. Tako rekoč odraščala sem v stolu za ličenje in si nabirala izkušnje v vlogi kreativne direktorice pri CoverGirl, zato vem, kako je s trženjem ličil - zdaj je prišel pravi trenutek, da sem vse to združila."
Drew obljublja kakovostna ličila po dostopni ceni, kot pravi, je v liniji želela združiti svet prestižnih in ličil množične proizvodnje. Namesto v oglaševanje namerava finance usmerjati v razvoj formul in embalažo (tudi slednjo je oblikovala ona).
Ličila Flower izdelujejo v ZDA in niso testirana na živalih, zaenkrat (?) pa so na voljo le onstran luže.
Če vam ime Flower (v prevodu Cvetlica) zveni znano, je to morda zato, ker ima Drew tudi lastno produkcijsko podjetje, ki se imenuje Flower Films.
Novo na Metroplay: Nuša Lesar o najlepšem letu svojega življenja, materinstvu in delu voditeljice