Zaključeno je tretje predavanje Philips Fashion Weeka

25. 10. 2011

Tretje predavanje je vodil You Nguyen, vodja trženja in kreativni direktor blagovne znamke United Colors of Benetton.

Rdeča nit predavanja You Nguyena je bila, da za uveljavljanje uspešne blagovne znamke ne šteje zgolj nje ustvarjanje, temveč predvsem jasna vizija.

Predavatelj se na splošno ni osredotočal zgolj na področje mode, temveč na posel kot celoto. Poudaril je, da je najprej nujno potrebno imeti dobro idejo oziroma dober produkt, v nadaljevanju pa tudi dobro poslovno strategijo, ki bo omogočila pritok financ in omogočila nadaljno razvijanje blagovne znamke.

Eden zanimivejših premis predavanja bi lahko bilo tudi njegovo ostro nasprotovanje vsakakršni zlaganosti. You Nguyen enostavno verjame, da je v produkt treba verjeti, pa tudi da vsak produkt govori svojo zgodbo. Zakaj si ljudje želijo Benettonovo srajco? Zakaj si želijo Applov računalnik?

Celotno Benettonovo zgodbo in tudi način, kako bi podobno zgodbo o uspehu blagovne znamke uresničili tudi sami, si boste lahko ogledali v arhivu videov, ki bodo na voljo ob koncu Philips Fashion Weeka.

Ta trenutek pa je v teku tudi že predavanje Tobya Meadowsa, svetovalca na področju modnega podjetništva, Centre for Fashion Enterprise iz Velika Britanija, ki si ga še lahko ogledate v živo preko naše spletne strani.

Fotografije Aleš Pavletič

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc