Drugo predavanje je imela Nin Castle, ustanoviteljica znamke Goodone iz Velike Britanije.
Govorila je predvsem o ustanovitvi svoje lastne znamke in težkih začetkih, ki pestijo večino mladih oblikovalcev. Spregovorila je o ovirah, ki so se pojavljale na poti, kako je navezovala prve stike in ostale pomembne ključne točke, ki so potrebne za uspeh.
Njena zgodba se je začela z izdelki iz 100% recikliranih materialov. Tako se je na začetku po pomoč zatekla k dobrodelnim ustanovam kot so Amnesty International in Rdeči Križ, kjer je dobivala materiale, predvsem pletenine, ki jih je lahko predelala in jim vdahnila novo življenje. Vse to je bil zanjo tudi odličen promocijski odskok. Svoje izdelke je predvsem na začetku prodajala precej pod ceno, da je prišla do kontaktov in se pomešala v branžo.
Danes njena znamka sodeluje z velikimi imeni, kot so Topshop, Tesco ...
Fotografije Aleš Pavletič
Novo na Metroplay: “Če narediš veliko, lahko izbereš najboljše” | DAVID TAVČAR, ELLE DEKOR 2024