Tokratni koncept blagovne znamke SOFIA NOGARD je brezčasna arhaičnost

28. 3. 2014
Deli
Tokratni koncept blagovne znamke SOFIA NOGARD je brezčasna arhaičnost (foto: Katarina Sadovski)
Katarina Sadovski

Pod blagovno znamko Sofia Nogard sta zadnji dve sezoni podpisana Mija Curk in Boštjan Mljač, vsak s svojo izkušnjo na modnem področju.

Zanimata jo lokalna (slovenska) kultura in tradicija ter z njima povezani vzdušja, občutki ... Vse to je reinterpretirano na sodoben način, predvsem prek novih materialov, oblik, barvnih kombinacij, krojev in tudi uporabnosti.

Tradicija in nove tehnologije so ključ do svežih stilskih rešitev. Stil blagovne znamke je mešanica ulične ter visoke mode - 'street couture'.

Kolekcija jesen/zima 2014

V povezavi z lastno percepcijo estetike je njen navdih za oblikovanje predvsem svet, ki nas obdaja - zavedanje sebe v danem trenutku, tudi trenutno počutje, emocije, ki so takrat prisotne.

Tokrat bo kolekcija na aprilskem Fashion Weeku Aquafresh zelo bogata v smislu nabora materialov in njihovega kombiniranja, za odtenek bo bolj elegantna, čeprav vedno v 'casual/street' vodah. Prvič bodo predstavili tudi nekaj moških modelov. 

Kolekcijo pomlad/poletje 2014, ki sta jo Mija in Boštjan predstavila na oktobrskem Fashion Weeku, si lahko ogledate tukaj.

Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču