Za blagovno znamko Akultura oblikuje Alenka Globočnik. Na slovenskem trgu so prisotni že 16 let, od leta 2013 pa predstavljajo in prodajajo svoje kolekcije tudi v Dubaju.
Inspirira jo vse, kar lahko najde vsepovsod. Slike, ki bežijo, se jo za hip dotaknejo, so kot prebliski, ki jo dosežejo od blizu in od daleč. So njen stimulus, ki se v mislih premeša in spet sestavi.
Kolekcija jesen/zima 2014
Njen proces dela se začne z vizijo, osnovno idejo oziroma rdečo nitjo kolekcije. Nato osnovno idejo prenese na papir v obliki skic in jo razvija. Na podlagi ideje in oblik išče materiale, ki so primerni, da doseže svojo vizijo o kolekciji.
Predstavljena bo avantgardna kolekcija, ki jo poimenovala Back to the roots (Nazaj k koreninam). Tisti, ki jo poznajo in spremljajo Akulturo od njenih začetkov, si lahko že sedaj predstavljajo, o čem bo pripovedovala. Več pa na FW.
Kolekcijo pomlad/poletje 2014, ki jo je Alenka Globočnik predstavila na oktobrskem Fashion Weeku, si lahko ogledate tukaj.
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc